جوانان ادامه‌دهنده آرمان‌های امام و راه شهدا هستند

۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۰۹:۳۱:۰۴
کد خبر: ۱۳۳۲۷۳۴
جوانان ادامه‌دهنده آرمان‌های امام و راه شهدا هستند
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه شهدا پهلوانان و قهرمانان واقعی کشور هستند، گفت: جوانان ادامه‌دهنده آرمان‌های امام و شهدا هستند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در دوازدهمین یادواره شهدای ورزشکار شهرستان ملایر که با حضور مسئولین استان و شهرستان ملایر برگزار شد، اظهار کرد: شهدا گران‌قدر انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافع حرم و وطن بزرگ پهلوانان و قهرمانان واقعی ایران اسلامی هستند.

وی ادامه داد: شهدای گران‌قدر ایران اسلامی همواره با ایثار و از خود گذشتی و پشت سر گذاشتن تعلقات دنیوی پا به عرصه جهاد گذاشتند و ایران اسلامی را مقتدر و عزتمند کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با تاکید بر اینکه وظیفه داریم ضمن قدم برداشتن در راه شهدا و پیروی از ولایت‌فقیه نسبت ترویج روحیه ایثار و شهادت در جامعه خصوصاً بین نسل نوجوان و جوان جامعه تلاش کنیم، گفت: امروز شهدا هستند که می‌توانند افراد جامعه را از بسیاری از آسیب‌های امروزی مصون سازند.

حمید سیفی

وی با اشاره به اینکه این مهم با بهره‌گیری از سیره و روش شهدای گران‌قدر شدنی است، گفت: امیدواریم با عملکرد مسئولانه بتوانیم برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قدم برداریم و روحیه نشاط و پویایی در جامعه را بیش‌ازپیش تقویت کنیم.

سیفی با اشاره به بخشی از سخنان سردار سلیمانی مبنی بر اینکه همه فرزندان ایران اسلامی فرزندان ما هستند، گفت: امروز ما همه دستگاه‌های متولی و مربوط به حوزه جوانان وظیفه داریم با فراهم‌کردن شرایط ازدواج جوانان، اشتغال و غیره از بروز آسیب‌های مختلف جلوگیری کنیم چراکه جوانان دهه هفتادی ما در دفاع از حریم اهل‌بیت نشان دادند ادامه‌دهنده راه پدران خود و آرمان‌های امام راحل و شهدای گران‌قدر هستند.

انتهای پیام

حسین بحیرایی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز