کلنگ‌زنی و بهره برداری از ۳ پروژه ورزشی همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر در کبودرآهنگ

۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۰۹:۵۴:۱۱
کد خبر: ۱۳۳۲۷۴۸
کلنگ‌زنی و بهره برداری از ۳ پروژه ورزشی همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر در کبودرآهنگ
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از کلنگ‌زنی و بهره برداری از 3 پروژه ورزشی همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر در کبودرآهنگ خبر داد.

حمید سیفی در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به اینکه امروز توسعه ورزش در روستاهای استان همدان یکی از برنامه‌هایی است که با مطالعه لازم در دستور کار قرار گرفته است، گفت: با همراهی نمایندگان محترم و استاندار جهادی استان و مساعدت مقام عالی وزارت در تلاش هستیم تا توسعه اماکن ورزشی در روستاهای را بیش‌ازپیش قوت ببخشیم چراکه هر یک از مناطق استان دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های توانمندی برای اعتلای نام استان هستند.

ورزش و جوانان استان همدان

وی با اشاره به اینکه با پیگیری‌های صورت‌گرفته و حمایت نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی روز گذشته 3 پروژه ورزشی در شهرستان کبودرآهنگ کلنگ‌زنی و بهره‌برداری شد، گفت: خانه ورزش روستای سردار آباد، خانه ورزش روستای چالو و کلنگ‌زنی زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال چالو از جمله این طرح‌ها است که با حمایت اهالی و خیرین نیک‌اندیش این روستاهای بهره‌برداری و زمین چمن نیز عملیات ساخت آن آغاز شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه برنامه‌ریزی لازم جهت اختصاص موردنیاز برای راه‌اندازی و تجهیز خانه‌های ورزش روستایی در سراسر استان انجام شده است، گفت: همه آنچه در توان داشتیم برای خرید تجهیزات ورزشی موردنیاز در روستا با همکاری هیئت روستایی و عشایری بکار خواهیم گرفت.

ورزش و جوانان استان همدان

سیفی با تاکید بر اینکه در چشم‌انداز ۱۴۰۴ همه روستاهای استان صاحب‌خانه ورزش روستایی می‌شوند، گفت: برای تحقق این مهم سالانه ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای توسعه ورزش روستایی در نظر گرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال چالو با اعتبار اولیه ۳۰۰ میلیون تومان کلنگ‌زنی شده است، گفت: امیدواریم با حمایت خیرین و مسئولین بتوانیم این زمین چمن را در سریع‌ترین به بهره‌برداری برسانیم.

ورزش و جوانان استان همدان

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از توسعه خانه ورزش روستای چالو باهدف استفاده حداکثری جوانان و نوجوانان در دو بخش آقایان و بانوان خبر داد.

انتهای پیام

حسین بحیرایی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز