شهبازی: نهاوند بالاترین نرخ بیکاری را داد

۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۱۱:۲۱:۱۷
کد خبر: ۱۳۳۳۱۹۷
شهبازی: نهاوند بالاترین نرخ بیکاری را داد
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شهرستان نهاوند بالاترین نرخ بیکاری را داد، تصریح کرد: امیدواریم مسئولین کشور و استان همدان در راستای ایجاد واحدهای تولید حمایت ویژه تری از شهرستان داشته باشند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، علیرضا شهبازی در آئین افتتاحیه کارخانه دولومیت کلسینه نهاوند با بیان اینکه افتتاح پروژه دولومیت را یقین می دانیم اگر رهبری بشنوند خرسند خواهند شد، گفت: افتتاح پروژه دولومیت را یقین می دانیم اگر رهبری بشنوند خرسند خواهند شد.

وی گفت: مجموعه معدنی شستا حمایت خواهند کرد سیستم فرآوری و تولید را توسعه خواهند داد،پروژه گاوداری شستا هم انتظار راه اندازی و رفع موانع موجود می رود،باتوجه به اینکه علوفه۵استان از این شهرستان تامین می شود.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، گفت: تعدادی از واحدهای لبنیاتی تعطیل و برخی هم با حداقل ظرفیت فعالیت دارند، از این نظر انتظار می رود با افتتاح پروژه گاوداری به فعال شدن واحدهای مرتبط نهایت حمایت را داشته باشیم.

وی تصریح کرد: خطاب به وزیر کار می گویم، نهاوند بالاترین نرخ بیکاری را دارد،انتظار می رود در بخش تقویت زیر ساخت ها برای ایجاد پروژه های اشتغالزا نهایت تعامل را داشته باشید.

شهبازی خاطرنشان کرد: شهرستان نهاوند با وجود بیش از۵۰هزار نفر بیمه شده تامین اجتماعی فاقد مجموعه فرهنگی ورزشی وابسطه به این سازمان است لذا انتظار داریم در این خصوص اقدام لازم انجام شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز