سارق کارت های بانکی در نهاوند دستگیر شد

۱۴۰۱/۰۳/۱۰ - ۱۳:۳۹:۳۶
کد خبر: ۱۳۳۴۹۴۰
سارق کارت های بانکی در نهاوند دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری یک سارق کارت های بانکی و برداشت غیر مجاز پول از آن ها توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سرهنگ ذبیح الله درویشی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کارت بانکی از جلوی خود پرداز و برداشت وجه از آن ها در شهرستان نهاوند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی ها مشخص شد، سارق با استفاده از چسب و غیر فعال کردن دکمه (ثبت -انصراف ) دستگاه خود پرداز، با پوشش مناسب در کنار فرد مراجعه کننده به دستگاه خود پرداز ایستاده و پس از وارد کردن کارت توسط مراجعه کننده و غیر فعال بودن دکمه ها، به صرف این که کارت توسط دستگاه ضبط شده به بانک مراجعه کرده و در این فاصله زمانی، متهم از فرصت استفاده و کلید مذکور را فعال و کارت را دریافت و با توجه این که از قبل در کنار شخص مذکور رمز کارت را شناسایی کرده، اقدام به سرقت و برداشت از حساب آن ها می کند.

وی افزود: با بکارگیری شگردهای پلیسی، متهم که ساکن یکی از شهرهای همجوار بوده دستگیر و به چندین فقره سرقت و کلاهبرداری اعتراف کرد و پرونده قضائی در این خصوص تشکیل و به دادسرا ارسال شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان گفت: نقش شهروندان در امنیت و ارتقاء آن انکار ناپذیر بوده و به هر اندازه که مردم در بحث امنیت و برخورد با جرایم احساس مسئولیت کنند، به همان اندازه وضعیت مطلوب تری را در این حوزه شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام

حسین بحیرایی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز