استاندار همدان: حمایت بانک ها از اجرای پروژه سد گرین را پیگیری می کنیم

۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۰:۱۹:۴۰
کد خبر: ۱۳۳۵۱۷۷
استاندار همدان: حمایت بانک ها از اجرای پروژه سد گرین را پیگیری می کنیم
استاندار همدان، گفت: حمایت بانک ها از اجرای پروژه سد گرین را پیگیری می کنیم.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، «علیرضا قاسمی فرزاد» روز چهارشنبه در یادواره ۸۵۰ شهید شهرستان نهاوند که با حضور رییس مجلس شورای اسلامی برگزار شد، افزود: یکی از نگرانی های شهید حاج محمد میرزا سلگی وضعیت جوانان و اشتغال، تامین مسکن و ازدواج فرزندان شهدا بود.

نماینده عالی دولت در استان همدان تصریح کرد: زمانی که این شهید مشاور امور ایثارگران استاندار در اوایل دهه ۹۰ بود از همکلامی و صحبت با این شهید روحیه می گرفتم.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه هیچگاه در وجود این شهید گرانقدر احساس خستگی را شاهد نبودیم، افزود: شهید میرزا سلگی اهل گلایه و شکوه نبود و خیرخواهی در وجود او موج می زد.

 

استاندار همدان با بیان اینکه رییس مجلس با حضور در نهاوند از سد در حال اجرای این شهرستان نیز بازدید کرد، گفت: دولت و مجموعه مسئولان در استان همدان برنامه های مفصلی در حوزه تامین آب مورد نیاز استان دارند.

قاسمی فرزاد ادامه داد: طرح های استان همدان در سفر رییس جمهور پیگیری می شود همچنین فرماندار نهاوند عمران و آبادانی این شهرستان را در دستور کار قرار داده است.

وی تاکید کرد: خدمت رسانی به مردم با اولویت حفظ سلامت، معیشت و اشتغال به عنوان اولویت دولت در استان پیگیری می شود.

«محمدباقر قالیباف» رییس مجلس شورای اسلامی صبح امروز در آغاز سفر به استان وارد فرودگاه همدان شد و مورد استقبال رسمی استاندار، نماینده ولی فقیه در استان همدان و جمعی از مقامات قرار گرفت.

قالیباف در ادامه با سفر به شهرستان نهاوند ضمن بازدید از روند اجرای مجموعه سد گرین، با حضور در گلزار شهدای شهر و اهدای گل به مقام شامخ شهدای این شهرستان نیز ادای احترام کرد.

انتهای پیام

حسین بحیرایی

نظر شما