«کافه دختر» خانه جوان همدان افتتاح شد

۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۰۸:۱۱:۱۷
کد خبر: ۱۳۳۶۶۷۹
«کافه دختر» خانه جوان همدان افتتاح شد
معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان از افتتاح «کافه دختر» در خانه جوان همدان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، صبح سه‌شنبه با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، جمعی از دبیران سازمان‌های مردم‌نهاد و فعالان فرهنگی دختر همدان، معاون امور فرهنگی و جوانان، رئیس گروه ساماندهی جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان مدیر خانه جوان «کافه دختر» در خانه جوان همدان افتتاح شد.

یوسف خدرویسی دراین‌خصوص اظهار کرد: خانه جوان همدان در راستای عمل به تعهدات و رسالت‌های خود در حوزه جوانان برنامه‌های فرهنگی و اوقات فراغت بسیار خوبی را در ایام مختلف سال برای جوانان 18 تا 35 تدارک دیده است.

وی ادامه داد: یکی از این اقدامات که امروز شاهد بهره‌برداری از آن هستیم ایجاد فضایی امن برای جوانان پسر و دختر در روزهای مجزا در محل خانه جوان است.

معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، تصریح کرد: کافه دختر خانه جوان همدان مبتنی بر سبک زندگی ایرانی اسلامی با مدیریت اشتراکی معاونت جوانان، خانه جوان و گروه جهادی دختران ریحانه خلقت است که برنامه‌های متنوعی برای جذب دختران با تفکرات مختلف تدوین شده است.

وی از برپایی ایستگاه مشاوره در کافه دختر خانه جوان خبر داد و گفت: این مشاوره‌ها در حوزه‌های مختلف سبک زندگی، ازدواج، خانواده، تحصیلی و غیره فعالیت خواهند کرد.

خدرویسی از تدوین و تدارک برنامه های متنوع فرهنگی، مذهبی و هنر به همت خانه جوان همدان برای تابستان خبر داد و گفت: امیدواریم با برنامه ریزی صحیح و به هنگام در حوزه نوجوانان وجوانان بتوانیم بخشی از آسیب های موجود بر سر راه جوانان را از بین ببریم.

حسین بحیرایی

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز