فرماندار نهاوند: برای ساماندهی وضعیت بازار نهاوند پای کار هستم

۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۰۸:۲۲:۰۶
کد خبر: ۱۳۳۷۵۱۲
فرماندار نهاوند: برای ساماندهی وضعیت بازار نهاوند پای کار هستم
فرماندار نهاوند با تاکید بر اینکه بنده و معاونین فرمانداری پس از ساعت اداری در راستای ساماندهی وضعیت بازار نهاوند پای‌کار هستیم، گفت: برای ساماندهی وضعیت بازار نهاوند پای کار هستم.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، ضرغام احمدوند در جلسه تنظیم بازار شهرستان نهاوند با بیان اینکه محور و اساس کار دولت سیزدهم ترویج و اجرای عدالت در سطوح مختلف مدیریتی و اجتماعی است، گفت: در حوزه تنظیم بازار باید عدالت در برخورد با متخلفین این حوزه و همچنین تشویق افراد درستکار نیز موردتوجه باشد تا ضمن اجرای مأموریت اصلی به فرهنگ‌سازی در جامعه بپردازیم.

وی توزیع به هنگام کالا و همچنین حمایت از حقوق مصرف‌کننده و همچنین تولیدکنندگان فروشندگان را دیگر امر مهم در این زمینه عنوان کرد و گفت: ستاد تنظیم بازار می‌بایست در این زمینه بر اساس اسناد موجود و همچنین شرایط فرهنگی و اجتماعی شهرستان عمل کند.

فرماندار نهاوند با تاکید بر اینکه بنده و معاونین فرمانداری پس از ساعت اداری در راستای ساماندهی وضعیت بازار نهاوند پای‌کار هستیم، گفت: حضور مسئولین در جمع مردم و رسیدگی به دغدغه‌ها و مشکلات خصوصاً در بحث اقتصادی موجب دلگرمی ایشان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با ورود به بحث کیفیت نان نانوایی‌ها شاهد رضایتمندی مردم هستیم، گفت: همچنان به موضوع رعایت کیفیت و همچنین کمیت نان، جلوگیری از فروش غیرقانونی و قاچاق آرد و همچنین خرید ترازو دیجیتال توسط نانوایی‌ها توجه ویژه داریم.

احمدوند با اشاره به اینکه مجموعه فرمانداری نهاوند در کنار سپاه، بسیج، ادارات صمت و جهاد کشاورزی بر بازار مسلط هستند، گفت: امروز اگر در حوزه تنظیم بازار بازرسی و گشتی وجود دارد مردم باید نتیجه آن را لمس کنند.

وی تاکید کرد: نصب اتیکت قیمت کالا برای کلیه صنوف خصوصاً خواروبارفروشی‌ها الزامی است در صورت عدم تمکین برخورد جدی می‌شود.

فرماندار نهاوند، گفت: اخذ مالیات مطابق با قوانین موجود باید موردتوجه باشد و کسبه نیز باید نسبت به پرداخت آن اهتمام داشته باشند.

حسین بحیرایی

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز