مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان: ورزش‌کردن باید برای عموم جامعه تسهیل شود

۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۲:۰۴:۰۱
کد خبر: ۱۳۳۷۶۱۷
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان: ورزش‌کردن باید برای عموم جامعه تسهیل شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: ورزش‌کردن باید برای عموم جامعه تسهیل شود.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در مجمع انتخاباتی هیئت گلف استان همدان که با حضور اعضا برگزار شد با بیان اینکه همه باهم باید برای توسعه همه‌جانبه استان خصوصاً در حوزه ورزش و جوانان، گفت: خوشبختانه امروز استان همدان در تمامی زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ورزشی در سطح کشور حرف برای گفتن دارد.

وی با بیان اینک حضور فرزندان استان همدان در کابینه دولت سیزدهم و همچنین مجمع نمایندگان اثرگذار در کمیسیون‌های مختلف مجلس، گفت: یکی از افتخارات دولت سیزدهم انتصاب دکتر سجادی به‌عنوان وزیر ورزش است، چراکه ایشان فردی متخصص در حوزه ورزش و از خانواده ورزش کشور است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه وزیر ورزش درد ورزش را می‌داند، گفت: ایشان نقاط ضعف و قوت و نقطه اتکا در ورزش را به‌خوبی می‌داند و برای آنها برنامه‌ریزی لازم را انجام داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه توسعه ورزش در روستاهای موردتوجه است چراکه اغلب روستاها دارای استعدادهای فراوان در رشته‌های ورزشی هستند، گفت: امروز رؤسای هیئت‌های ما نباید منتظر تخصیص اعتبار دولتی برای فعالیت همگانی و قهرمانی در ورزش باشند.

سیفی با اشاره به اینکه توانمندی ذاتی امثال آقای جهانگرد ما را مجبور به حمایت و فعالیت مجدانه وادار می‌کند، گفت: پس از انتخاب رئیس هیئت همه باید برای اعتلای ورزش تلاش کنند.

وی با تاکید بر اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایه عدالت و کاهش فاصله طبقاتی بنا نهاده شده است، گفت: امروز وقتی در روستاها حاضر می‌شویم شرمنده و خجالت‌زده مردم هستیم چراکه در سنوات گذشته به ورزش روستایی توجهی نشده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه باید ورزش‌کردن برای عموم جامعه تسهیل شود، گفت: انتظار داریم هیئت‌ها خصوصاً هیئت گلف در دو حوزه همگانی و قهرمانی تلاش کنند و هیئت‌های شهرستانی را فعال کنند.

وی با اشاره به اینکه در خصوص تأمین زمین برای سایت گلف مشکلی نداریم، گفت: در استادیوم شهید مفتح در هر نقطه‌ای که مورد تأیید باشد زمین در اختیار هیئت قرار می‌دهیم.

سیفی با اشاره به اینکه در همه مجموعه‌های ورزشی استان زمین مینی گلف احداث شود، گفت: امروز وزیر ورزش دغدغه‌مند ورزش در نقطه‌به‌نقطه کشور است و برای رفع مشکلات جامعه ورزش در دورترین نقطه کشور نیز پابه‌رکاب هستند.

وی در پایان تاکید کرد: اتحاد و همدلی باید در ورزش تقویت شود تا بتوانیم صنعت ورزش را در استان را به پویایی هرچه بیشتر برسانیم.

انتهای پیام

حسین بحیرایی

نظر شما