زائران همدانی و کردستانی از فرودگاه همدان عازم خانه خدا می‌شوند

۱۴۰۱/۰۳/۲۲ - ۰۶:۴۷:۱۶
کد خبر: ۱۳۳۸۴۲۲
زائران همدانی و کردستانی از فرودگاه همدان عازم خانه خدا می‌شوند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان گفت: زائران بیت الله الحرام استان همدان و کردستان در قالب پنج پرواز از فرودگاه همدان عازم خانه خدا می شوند.

به گزارش خبرنگار برنا، حسن رضانیا در نشست هماهنگی اعزام حجاج اظهار داشت: کارگزاران حج تنظیم کننده و هماهنگ کننده اجرای یکی از فرامین الهی هستند بنابراین باید از همه ظرفیت ها برای برگزاری این آیین معنوی به بهترین نحو ممکن استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: انتظار می رود با پیگیری مسئولان و نمایندگان مردم استان همدان در خانه ملت برای سال‌های آینده پرواز حجاج از فرودگاه همدان به خانه خدا تثبیت شود تا شاهد دل نگرانی زائران حجاج در زمینه پروازها نباشیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار همدان ادامه داد: کارگزاران این استان به عنوان خادمان مردم در دولت مردمی از همه ظرفیت ها برای تثبیت پرواز همدان به خانه خدا استفاده می کنند تا شاهد چشم انتظاری زائران در زمینه برقراری پروازهای حج نباشیم.

رضانیا تاکید کرد: به تازگی اخبارهای ضد و نقیضی در زمینه برقرار نشدن پرواز حجاج از فرودگاه همدان منعکس و سبب سردرگمی حجاج شد که در این راستا باید فرودگاه و حج و زیارت استان یک سخنگو برای این موضوع انتخاب کنند تا از بیان مطالب پراکنده و چند کلامی پرهیز شود.

وی خواستار برگزاری نشست های توجیهی برای به حداقل رسیدن تردد به سمت فرودگاه برای بدرقه زائران شد و گفت: باید مکانی در نزدیکترین محل به فرودگاه برای اسکان اضطراری زائران در زمان تاخیر پرواز پیش بینی شود.

مدیر حج و زیارت استان همدان نیز گفت: یک هزار و ۳۰۲ زائر استان های همدان و کردستان از فرودگاه همدان عازم خانه خدا می شوند که سهم استان همدان از این تعداد زائر ۸۴۰ نفر است.

حمیدرضا واحدنژاد افزود: این تعداد زائر خانه خدا در قالب پنج پرواز ۲۶۰ نفره عازم سرزمین نزول قرآن می شوند.

انتهای پیام

حسین بحیرایی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز