استقبال چشمگیر بانوان ورزشکار همدانی از دوره های مربیگری ورزش های همگانی

۱۴۰۱/۰۳/۲۵ - ۱۰:۲۶:۴۰
کد خبر: ۱۳۳۹۶۷۳
استقبال چشمگیر بانوان ورزشکار همدانی از دوره های مربیگری ورزش های همگانی
مسوول کمیته آموزش هیات ورزش های همگانی همدان گفت: بانوان ورزشکار این استان و استان های همجوار استقبال چشمگیری از دوره های مربیگری تئوری و عملی در رشته های مختلف دارند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، علیرضا نوروزی اظهار داشت: سال گذشته با وجود موج های کرونایی توانستیم بیش از 20 کارگاه، سمینار و دوره های مربیگری را در سطح کشور میزبانی کنیم که اغلب نیز مجازی بود.

وی اضافه کرد: امسال با فروکش شدن شیوع کرونا و رسیدن به شرایط عادی نسبت به برگزاری دوره های حضوری اقدام کرده ایم و هم اکنون در حال سپری شدن کلاس ها و کارگاه های مربیگری در بخش بانوان هستیم.

نوروزی تنوع و جذابیت رشته های زیرمجموعه ورزش های همگانی نظیر آمادگ جسمانی، ایروبیک، بادی پامپ، تمرینات معلق، یوگا، استپ، کانگوجامپ، کراس فیت و بسیاری از رشته های دیگر را دلیل این استقبال خوب عنوان کرد.

وی بیان کرد: امروزه تناسب اندام در ورزشکاران به خصوص بانوان از اهمیت بالایی برخوردار است و رشته های زیرمجموعه ورزش های همگانی این امکان را فراهم ساخته تا در آموزش و دانش افزایی به مهارت برسند.

مسوول کمیته آموزش هیات ورزش های همگانی همدان با اشاره به برگزاری دوره تئوری مربیگری به صورت حضوری برای نخستین بار در سال جاری گفت: این دوره پس از 2 سال به دلیل شیوع کرونا با حضور 28 نوآموز در همدان برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری دوره های تئوری مربیگری هیات ورزش های همگانی استان همدان با حضور استادان و مدرسان باتجربه از استقبال بسیار خوبی برخوردار است.

نوروزی یادآور شد: در بخش آقایان نیز تمامی دوره های مربیگری مهیا است اما باتوجه به استقبال کم نسبت به بانوان با تاخیر برگزار می شود.

وی افزود: تمامی ورزشکاران واجد شرایط می توانند در دوره های مربیگری نام نویسی کنند و علاوه بر حضور در آزمون، به تجربه و دانش خود پیرامون رشته ورزشی مورد علاقه بپردازند.

هم اکنون بیش از 2 هزار و 500 مربی زیرمجموعه هیات ورزش های همگانی استان همدان دارای مدرک مربیگری هستند.

حسین بحیرایی

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز