استاندار همدان خبر داد: لزوم تقویت تعامل بنیاد نخبگان و پارک علم و فناوری در استان

۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۱۵:۲۸:۳۰
کد خبر: ۱۳۴۰۷۳۶
استاندار همدان خبر داد: لزوم تقویت تعامل بنیاد نخبگان و پارک علم و فناوری در استان
استاندار همدان با بیان اینکه بنیاد نخبگان باید تعامل بیشتری با دانشگاه‌ها و پارک علم و فناوری داشته باشد گفت: دولت از نخبگانی که خلق ثروت کنند حمایت تام و تمام می‌کند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد ظهر امروز ضمن بازدید از بنیاد نخبگان استان، طی جلسه‌ای با حضور رئیس بنیاد، روسای دانشگاه‌ها و پارک علم و فناوری اظهار کرد: به دنبال وصل کردن بنیاد نخبگان استان به دانشگاه‌ها و نخبگان استان به پارک علم و فناوری هستیم.

وی با بیان اینکه باید علم نخبگان برای تولید و عمل و نه علم برای علم و یا محفوظات باشد تأکید کرد: دولت از نخبگانی که خلق ثروت کنند حمایت تام و تمام می‌کند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه در بنیاد نخبگان استان، علم و دانش به عمل و کالا تبدیل می‌شود تا بتواند در عرصه جامعه خود را نشان دهد اضافه کرد: بنیاد نخبگان یک مرکز و مجموعه‌ هماهنگ‌کننده بین همه دانشگاه‌ها و پارک علم و فناوری است.

وی با بیان اینکه بنیاد نخبگان باید افراد نخبه را در دانشگاه‌ها و استان شناسایی کرده و بین آن‌ها و مجموعه پارک علم و فناوری ایجاد ارتباط می‌کند تأکید کرد: نخبگان می‌توانند با حمایت مراکز دانشگاهی و پارک علم و فناوری ایده‌های خود را به محصول و سپس تولید انبوه تبدیل کنند.

قاسمی‌فرزاد گفت: باید ایده‌های نخبگان را در عرصه عمل پیاده‌سازی کنیم تا بتوان آن را به تولید انبوه و سپس صادرات برسانیم.

حسین بحیرایی

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز