استقبال بی‌نظیر از مدرسه فوتبال شهرداری همدان

۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۱۷:۳۳:۵۷
کد خبر: ۱۳۴۰۷۹۹
استقبال بی‌نظیر از مدرسه فوتبال شهرداری همدان
معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: خوشبختانه بعد از تعطیلی ۲ سال کرونا استقبال از مدرسه فوتبال شهرداری همدان بی‌نظیر است.

علیرضا شریفی در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به مدرسه فوتبال شهرداری همدان اظهار داشت: امکانات باشگاه شهرداری همدان در غرب کشور کم‌نظیر بوده به همین دلیل استقبال خانواده‌های همدانی از مدرسه فوتبال شهرداری همدان بسیار خوب است.

وی افزود: بعد از برطرف شدن سایه شوم ویروس منحوس کرونا از کشور و به ویژه ورزش شاهد رونق مجدد این عرصه هستیم و امروز شاهد استقبال بسیار بی نظیری از مدرسه فوتبال شهرداری همدان هستیم.

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با بیان اینکه به زودی شاهد افتتاح چمن مصنوعی باشگاه شهرداری همدان خواهیم بود، گفت: این چمن یکی از بی‌نظیرترین چمن‌های مصنوعی بوده که با تلاش و پیگیری‌‌هایی که شد روند راه اندازی این چمن را از ابتدای سال تسریع کردیم.

شریفی خاطرنشان کرد: افتتاح این چمن بار زیادی از فوتبال استان بر خواهد داشت و این چمن هدیه کوچکی از مجموعه بزرگ شهرداری برای شهروندان همدانی است که جا دارد از مهندس جلیلوند شهردار منطقه یک و پیام حیدری بابت کار عمرانی و شروع این پروژه در اینجا تشکر کنم.

وی با اشاره به امکانات بی‌نظیر باشگاه شهرداری همدان بیان کرد: وجود استخر، سالن مجهز بدنسازی، سالن ورزشی و چمن مصنوعی باعث شده تا آکادمی باشگاه شهرداری همدان در غرب کشور به عنوان یکی بی‌نظیرترین آکادمی‌ها باشد.

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: تمام تلاش ما این است تا با بهره بردن از بهترین امکانات و بهترین مربیان استان شرایط ایده‌آلی را برای شهروندان همدانی فراهم کنیم‌.

شریفی با دعوت از خانواده‌های شهروندان همدانی گفت: تا به امروز ۳۰۰ نفر از فرزندان شهروندان همدانی را در مدرسه فوتبال باشگاه شهرداری همدان ثبت نام کرده‌ایم و همچنان ظرفیت ثبت نام تکمیل نشده و از علاقه‌مندان دعوت می‌کنیم برای ثبت نام به همدان، خیابان مهدیه، خیابان شهید بهنامجو باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری همدان مراجعه کنند.

وی افزود: مدرسه فوتبال شهرداری همدان با بهترین امکانات و طبق قوانین و تعرفه رسمی هیئت فوتبال استان همدان آماده ارائه بهترین خدمات به فرزندان شهروندان عزیز همدانی است.

حسین بحیرایی

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز