افتخارات هندبال استان محصول توجه به حوزه استعدادیابی است

۱۴۰۱/۰۴/۰۱ - ۱۵:۳۰:۳۹
کد خبر: ۱۳۴۲۵۶۴
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: عضویت هندبالیست‌های همدان در نوجوانان ساحلی و جوانان محصول توجه به حوزه استعدادیابی است که توانسته با مربیان مجرب و با دانش در کشف و شکوفایی استعدادها موفق عمل کند.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان در مراسم استقبال از محمد مهدی حیدریان گفت: هندبال مایه غرور و افتخار ورزش همدان است و این موفقیت شروع بسیار خوب برای درخشش در میادین آینده است.

حمید سیفی افزود: عضویت هندبالیست‌های همدان در نوجوانان ساحلی و جوانان محصول توجه به حوزه استعدادیابی است که توانسته با مربیان مجرب و با دانش در کشف و شکوفایی استعدادها موفق عمل کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: عضویت هندبالیست‌های همدان در نوجوانان ساحلی و جوانان محصول توجه به حوزه استعدادیابی است که توانسته با مربیان مجرب و با دانش در کشف و شکوفایی استعدادها موفق عمل کند.

وی خاطرنشان کرد: تمامی رشته‌های ورزشی نیاز به برنامه ریزی آکادمیک و علمی دارند تا بتوانیم شاهد پرورش استعدادهای نخبه باشیم.

سیفی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های لازم برای پرورش استعدادها در سطح استان مهیا است، گفت: هیات‌های ورزشی با برنامه ریزی مطلوب از مرحله مبتدی تا حرفه‌ای می‌توانند ضمن آموزش‌های تخصصی و کشف استعدادها، ورزش استان را در مسیر قهرمانی و مدال آوری هدایت کنند.

وی هندبال را نمونه‌ای از توجه به مربیان سازنده و استعدادپروری دانست و گفت: اکنون هندبال همدان در سطح جهان دارای نماینده است که نشان از ظرفیت توانمند و بالای این استان دارد.

حسین بحیرایی

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز