تعزیرات نهاوند: مردم تخلف نانوایی ها در استفاده از کارتخوان را به اتاق اصناف و جهاد گزارش دهند

۱۴۰۱/۰۴/۰۲ - ۲۱:۴۹:۲۹
کد خبر: ۱۳۴۲۹۳۵
تعزیرات نهاوند: مردم تخلف نانوایی ها در استفاده از کارتخوان را به اتاق اصناف و جهاد گزارش دهند
مسئول اطلاع رسانی اداره تعزیرات حکومتی شهرستان نهاوند، گفت: مردم تخلف نانوایی ها در استفاده از کارتخوان را به اتاق اصناف و جهاد گزارش دهند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مسئول اطلاع رسانی اداره تعزیرات حکومتی شهرستان نهاوند گفت: با توجه به اینکه نانوایی ها به دستگاه کارتخوان مجهز شده و فروش نان توسط این کارتخوان ها امکان پذیر و پس از این یارانه براساس فروش نان به نانوایی ها تعلق می گیرد،برای جلوگیری از هر گونه سواستفاده احتمالی مردم درصورت مشاهده تخلف مراتب را به جهاد و اتاق اصناف گزارش نمایند.

داریوش جانجان تاکید کرد: مردم باید این موارد را هم مد نظر داشته باشند نخست اینکه دقت نمایند کارتخوان نانوایی بجز درمحل نانوایی حق استفاده در جا یا محل دیگری استفاده نگردد.

وی افزود: همچنین پولی که از کارت کشیده می شود بابت تعداد نان های خریداری شده باشد و نانوا حق اینکه تعداد بیشتری کارت بکشد و اضافه دریافتی را بصورت نقدی به مشتری بازگرداند، را ندارد.

photo_2022-06-22_23-42-25

گفتنی است شب گذشته تصویری از یک رسید کاغذی ارائه شده از دستگاه های کارخوان جدید نانوایی ها توسط فروشنده میوه فروشی به یکی از شهروندان نهاوندی در فضای مجازی منتشر شد که واکنش مسئولین شهرستان را به دنبال داشت.

این شهروند نهاوندی در پیامی نوشته بود که ((نونوایی سنگکی... کارتخوانش رو گذاشته تو یه میوه فروشی بغل دستیش من امشب ساعت 20:50 رفتم خیار خریدم  از کارت خوان نانوایی استفاده کرد زده ۵ تا نان سنگک

اینم رسیدش کدوم نونوایی در نهاوند این ساعت پخت میکنه؟؟؟؟))

photo_2022-06-23_19-31-37 (2)

در همین راستا فرماندار نهاوند دستور پلمپ نانوایی متخلف را تا اطلاع ثانوی صادر کرد.

 

حسین بحیرایی

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز