سیفی: مجمع خیرین ورزش یار در شهرستان‌های استان همدان تشکیل شود

۱۴۰۱/۰۴/۰۳ - ۱۰:۳۳:۰۹
کد خبر: ۱۳۴۲۹۸۷
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: مجمع خیرین ورزش یار در شهرستانها تشکیل شود تا علاوه بر کمک به رشد و شکوفایی استعدادهای درخشان ورزشی، یاریگر و مدد رسان ورزش استان و شهرستانها باشد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در شورای اداری اداره کل با اشاره به گستردگی حوزه ورزش و جوانان و تعدد مسئولیت‌های محوله به ادارات کل استان‌ها، گفت: در دنیای حرفه ای ورزش با توسعه و تقویت فعالیت باشگاه های ورزشی از تیم های ورزشی و قهرمانان بطور اصولی و منطقی حمایت می شود، اما متاسفانه شاهدیم که به دلیل نبود حامیان مالی و خلاء کارخانجات صنعتی در سطح استان، برخی از ورزشکاران و قهرمانان ما بعلت عدم برخورداری از حمایت‌های لازم، در اوج قهرمانی ورزش را رها می کنند.

وی افزود: برای برنامه‌ ریزی و ارایه راهبردهای اساسی در جهت درخشش بیش از پیش ورزش، بار سنگین ورزش نباید فقط بر روی دوش یک دستگاه باشد و خیرین و حوزه صنعت می توانند با حمایت از ورزش بارقه های امید را دردل ورزشکاران روشن کنند.

حمید سیفی تصریح کرد:مجمع خیرین ورزش یار در شهرستانها تشکیل شود تا علاوه بر کمک به رشد و شکوفایی استعدادهای درخشان ورزشی، یاریگر و مدد رسان ورزش استان و شهرستان ها باشد.

وی افزود: روسای ادارات شهرستان باید ضمن شناسایی، هدایت و جذب خیرین ورزش یار در استان، فرصتها، راهکارها و نحوه مشارکت خیرین در احداث، تکمیل، تجهیز فضاهای ورزشی و حمایت از ورزشکاران و قهرمانان در این استان را فراهم کنند.

وی خاطر نشان کرد: روسای هیات ها و ادارات شهرستان و استان باید زمینه لازم برای ارتباط و تعامل با موسسات خیریه، نهادهای عمومی و سازمانهای ملی و بین المللی در زمینه ورزش را فراهم آورند.

علیرضا صفی‌زاده

انتهای پیام

نظر شما