جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک با اجرای ۹ نمایش به شهرهای استان همدان سفر می‌کند

۱۴۰۱/۰۴/۰۳ - ۱۰:۳۵:۲۶
کد خبر: ۱۳۴۲۹۸۹
جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک با اجرای ۹ نمایش به شهرهای استان همدان سفر می‌کند
رئیس بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان از اجرای ۹ نمایش در شهرهای استان خبر داد و گفت: همزمان با برگزاری این رویداد در شهر همدان، کودکان و نوجوانان سراسر استان از برنامه های جشنواره بهره مند خواهند شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مسعود ویژه با اعلام این خبر، اظهار داشت: این نمایش‌ها چهارم و پنجم تیرماه، در ۲ سانس ۱۰ و ۱۱ صبح برای کودکان و نوجوانان شهرهای استان اجرا خواهد شد.

وی افزود: نمایش «پینوکیو» به کارگردانی رضا روان در مجتمع فرهنگی هنری سید جمال الدین شهرستان اسدآباد و نمایش «نون زنجبیلی» به کارگردانی فاطمه ابرار پایدار در مجتمع فرهنگی هنری آیت‌الله بهاری شهرستان بهار اجرا می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: محمد طالبی نمایش «ذهن جادویی من» را در مجتمع فرهنگی هنری فردوسی شهرستان تویسرکان و وحید عبداللهی نمایش «کاغذ زباله نیست» را در مجتمع فرهنگی هنری جوان شهرستان کبودرآهنگ روی سن می‌برند.

به گفته او، در شهرستان "درگزین" نمایش «دستمال من زیر درخت آلبالو گم شده» به کارگردانی حامد ترابی در کتابخانه عمومی علامه دهخدا و در شهرستان رزن نمایش «نی‌نی گلف» به کارگردانی نساء بخشی در مجتمع فرهنگی اندیشه اجرا می شود.

رییس بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان تصریح کرد: نمایش «آرزوهای وارونه» به کارگردانی مهدی کوثری یگانه و حمیدرضا رضایی مجد در کتابخانه شهید مطهری سالن شهدای گمنام شهر فامنین، نمایش «شهر نقاشی» به کارگردانی مصطفی بیگی در مجتمع فرهنگی هنری شهرستان ملایر و نمایش «تولد به سبک حیوانات» به کارگردانی مریم زیوری در مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی(ره) شهرستان نهاوند به روی صحنه خواهند رفت.

بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان با هدف تقویت مهارت، رشد، آگاهی و اعتماد به نفس فرزندان ایران زمین از طریق نمایش، یکم تا ششم تیرماه به دبیری امیر مشهدی‌عباس با شعار «تئاتر، پرواز پروانه‌های خیال» در کهن‌شهر همدان برگزار می‌شود.

حسین بحیرایی

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز