آئین استقبال رسمی از «یونس شفیعی» دارنده مدال برنز مسابقات کشتی نوجوانان آسیا در نهاوند برگزار شد

۱۴۰۱/۰۴/۰۴ - ۰۷:۰۵:۲۵
کد خبر: ۱۳۴۳۱۴۱
آئین استقبال رسمی از «یونس شفیعی» دارنده مدال برنز مسابقات کشتی نوجوانان آسیا در نهاوند برگزار شد
آئین استقبال رسمی از یونس شفیعی دارنده مدال برنز مسابقات کشتی نوجوانان آسیا با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان و مسئولین شهرستان نهاوند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، با حضور حمید سیفی، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، علیرضا شهبازی، نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی؛ ضرغام احمدوند، فرماندار شهرستان، رئیس ورزش و جوانان نهاوند جمعی از مربیان و ورزش دوستان شهرستان از مدال‌آور مسابقات کشتی نوجوانان آسیا استقبال شد.

حمید سیفی در این آئین با اشاره به اینکه امروز کسب عنوان سوم آسیا پس از گذشت 13 سال برای کشتی شهرستان نهاوند در رده نوجوانان مایه افتخار است، گفت: بروز استعدادهایی همچون یونس شفیعی نشان از وجود رگه‌های طلا در شهرستان نهاوند است لذا باید با هم‌افزایی و هماهنگی هرچه بیشتر مسئولین و مربیان نسبت کشف استعدادها و پرورش آنها تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه کشتی شهرستان نهاوند از گذشته تا کنون برای همگان شناخته شده است و قهرمانان آن همواره در رقابت‌های مختلف حرف برای گفتن داشته و دارند، تصریح کرد: خوشبختانه امروز هیئت کشتی استان همدان با بهره‌گیری از ظرفیت مربیان توانمند و پیشکسوت در حال بازگشت به دوران طلایی خود است لذا جا دارد یاد مربی گران‌قدر استاد فرامرز سماوات را نیز در این محفل گرامی بداریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه در حال حاضر استان همدان دارای قهرمانان توانمندی همچون یوسف کامرانی، هادی وفایی پور، مهدی حاجیلویان، دانیال شریعتی نیا است، گفت: امیدواریم در آینده‌ای نه‌چندان دور شاهد مدال‌آوری قهرمانان استان در میادین و رقابت‌های فراملی باشیم.

وی تصریح کرد: امیدواریم با حمایت مقام عالی وزارت ورزش و جوانان، استاندار محترم همدان، مجمع نمایندگان استان بتوانیم جایگاه ورزش استان همدان را بیش‌ازپیش ارتقا دهیم.

حسین بحیرایی

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز