امام جمعه همدان: ایجاد مجموعه‌ای مناسب برای تفریح و نشاط بانوان ضروری است

۱۴۰۱/۰۴/۰۷ - ۱۰:۱۹:۴۲
کد خبر: ۱۳۴۴۵۵۰
امام جمعه همدان: ایجاد مجموعه‌ای مناسب برای تفریح و نشاط بانوان ضروری است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با بیان اینکه ایجاد مجموعه‌ای مناسب برای تفریح بانوان در همدان ضروری است گفت: فراهم کردن زمینه های نشاط برای بانوان باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در دیدار با مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری همدان با بیان اینکه در همدان مجموعه‌ای مناسب برای تفریح بانوان وجود ندارد افزود: فضا برای تفریح بانوان در این استان محدود و ضعیف است و مسئولان باید با فراهم کردن سخت افزار مناسب، فضایی راحت برای بانوان ایجاد کنند.

وی ادامه داد: یکی از دغدغه‌ها، وجود روش‌های تربیتی متناسب با ویژگی دختران و بانوان است چراکه روش‌های تربیتی برای جامعه هدف دختران، بر اساس هویت دخترانه باید پایه ریزی و اقدامات گذشته در دوره جدید نیز پیگیری شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با اشاره به اینکه مرکز تربیت کودک و نوجوان همدان درصدد توسعه مجموعه‌های تربیت محور دخترانه است تصریح کرد: از آنجایی که مدیر کل امور بانوان نیز از اعضای این مرکز است امیدواریم شاهد همکاری بیشتر در این حوزه باشیم.

آیت الله شعبانی موثقی با اشاره خاطر نشان کرد: در عرصه قرارگاه عفاف و حجاب، شاهد همکاری استانداری و ستاد امر به معروف هستیم و برای دستیابی به موفقیت در این زمینه جلوگیری از موازی کاری‌ها و مراقبت از تداخل در انجام فعالیت‌ها ضروری است.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه عفاف و حجاب موافق با برنامه‌های سلبی نیستم افزود: در این عرصه نیازمند اقدامات فرهنگی هستیم، چرا که گاهی از موارد نوع پوشش‌ها به سبک زندگی افراد و خانواده‌ها بستگی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان اظهار داشت: هیات‌ها و نهادهای مختلفی در حوزه بانوان در حال فعالیت هستند که همکاری و همراهی با آنها می‌تواند در رسیدن به اهداف موجود موثر باشد.

آیت الله شعبانی موثقی با اشاره به اینکه در زمینه فعالیت‌های تربیتی دختران ضعف‌هایی دیده می شود خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت حوزه علمیه خواهران و شناسایی بانوانی که توانایی کار با کودکان را دارند اقدامات راه گشایی صورت گیرد.

امام جمعه همدان خواستار لزوم توجه جدی به دختران جوان و نوجوان شد و گفت: اگر برنامه صحیح و جذاب ارائه نشود در هویت بخشی مناسب به دختران موفقیت کسب نمی شود و حتی با جذب به مسائل مختلف، آسیب‌هایی ایجاد شود.

آیت الله شعبانی موثقی با بیان اینکه هویت زنانه بانوان باید حفظ شود ابراز امیدواری کرد که در آینده کارها با قدرت هر چه بیشتر ادامه پیدا کند.

حسین بحیرایی

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز