استاندار همدان: الحاق هزار و ۱۰۰ هکتار زمین موجب تسهیل نهضت ملی مسکن در استان شد

۱۴۰۱/۰۴/۰۹ - ۰۷:۵۹:۴۳
کد خبر: ۱۳۴۵۲۸۹
استاندار همدان: الحاق هزار و ۱۰۰ هکتار زمین موجب تسهیل نهضت ملی مسکن در استان شد
استاندار همدان گفت: الحاق هزار و ۱۰۰ هکتار زمین به شهرهای استان که در سایه تلاش و پیگیری های مستمر مدیریت اجرایی در دولت سیزدهم انجام شد، روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این استان را به خوبی تسهیل و تسریع کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در آیین معارفه مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان همدان، افزود: استان همدان تا پیش از آغاز به کار دولت سیزدهم به دلیل کمبود زمین با مشکلاتی اساسی در زمینه تامین مسکن روبرو بود به نحوی که جایگاه ۳۱ در بین استان های کشور را در اختیار داشت.

وی با اشاره به اقدامات و پیگیری های موثر و مستمر انجام شده برای رفع این مشکل از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون، تصریح کرد: با الحاق هزار و ۱۰۰ هکتار زمین به شهرهای تابعه، جایگاه استان همدان از ۳۱ در کشور به رتبه پنجم ارتقا یافت به نحوی که این این اقدام گامی بزرگ در زمینه تسهیل اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان محسوب می شود.

استاندار همدان تاکید کرد: در این زمینه ۶۸۰ هکتار زمین نیز در راستای اجرای نهضت ملی مسکن و رفع مشکل ساخت واحدهای مسکونی به شهر همدان اضافه شد که این مهم به عنوان اقدامی ارزشمند در راستای سیاست های دولت مردمی سیزدهم، خدمت رسانی دولتمردان در استان و نگاه مثبت وزیر راه و شهرسازی محقق شد.

قاسمی فرزاد با تاکید بر اینکه طرح نهضت ملی مسکن با جدیت و سرعت هرچه بیشتر در استان همدان دنبال خواهد شد، افزود: پیش از روزهای آغاز به کار دولت سیزدهم، استان همدان با رتبه 31 استان های کشور و به علت کمبود زمین با مشکلات اساسی در زمینه تامین مسکن مواجه بود که امروز و با اقدامات انجام شده، استان به رتبه پنجم در کشور ارتقا یافته است.

نماینده عالی دولت در استان همدان همچنین با اشاره به اینکه طرح جامع شهری همدان باید به صورت جدی در دستور کار مدیریت جدید راه و شهرسازی استان قرار گیرد، گفت: طرح‌های بالادستی شهری نیز باید از لحاظ حقوقی و فنی کارشناسی شده باشد تا موجب  انتفاع قانونی، مشروع و عادلانه برای شهروندان شود. 

استاندار همدان تصریح با اشاره به اقدامات موثر انجام شده در زمینه رفع مشکل مسکن شهروندان در استان و زمینه سازی برای توسعه ساخت واحدهای مسکونی موردنیاز، اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود در بخش مسکن، از وزارت راه و شهرسازی انتظار داریم  مساعدت‌های ویژه‌ای نسبت به این استان در حوزه مسکن داشته باشد.

نماینده عالی دولت در استان همدان تصریح کرد: در دولت مردمی سیزدهم، تمامی مسئولان خود را سربازان نظام می‌دانند و آماده‌اند برای خدمت به مردم و نظام از آبروی خود بگذرند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز