آئین استقبال از نخستین قهرمان فراملی تاریخ ژیمناستیک همدان برگزار شد

۱۴۰۱/۰۴/۱۱ - ۱۸:۲۵:۴۳
کد خبر: ۱۳۴۶۲۱۴
آئین استقبال از نخستین قهرمان فراملی تاریخ ژیمناستیک همدان برگزار شد
آئین استقبال از نخستین قهرمان فراملی تاریخ ژیمناستیک همدان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان و جامعه ورزشی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، در مراسمی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان همدان، سرپرست و ارکان هیئت ژیمناستیک استان، معاونین و مدیران ستادی اداره کل ورزش و جوانان و جمعی از ورزش دوستان مراسم رسمی استقبال از «سید امیرحسین حسینی» نخستین قهرمان فراملی تاریخ ژیمناستیک استان همدان برگزار شد.

حمید سیفی در این مراسم با اشاره به اینکه قهرمانی و مدال‌آوری ورزشکاران ما در رشته‌های مختلف ورزشی مرهون تلاش‌ها و مجاهدت‌های مربیان و پیشکسوتان ورزش استان است که با ایثار و ازخودگذشتگی فعالیت می‌کنند، گفت: امیدواریم بتوانیم با بهره‌مندی از ظرفیت این عزیزان جایگاه ورزش استان را روزبه‌روز ارتقا دهیم.

وی با اشاره به اینکه رشته ژیمناستیک رشته‌ای پایه برای موفقیت بیشتر ورزشکاران در سایر رشته‌های ورزشی است، گفت: امروز باید سعی شود از ظرفیت‌های موجود در این رشته به‌خوبی استفاده شود تا در آینده شاهد قهرمانان و مدال‌آوران متعدد در این رشته باشیم.

20220702_105003

در ادامه مهدی جعفری، سرپرست هیئت ژیمناستیک استان همدان با اشاره به اینکه مسابقات بین‌المللی ترامپولین با حضور 19 کشور جهان به میزبانی پرتغال برگزار شد، گفت: در این مسابقات «سید امیرحسین حسینی» ژیمناستیک کار آتیه‌دار همدانی موفق به کسب عنوان نایب‌قهرمانی در بخش انفرادی شد.

وی با بیان اینکه حسینی در فینال مسابقات که با حضور 8 ژیمناستیک کار برگزار شد حائز رتبه شد، گفت: امیدواریم این مهم مبدأ تحول ژیمناستیک استان همدان باشد.

سرپرست هیئت ژیمناستیک استان همدان با اشاره به فعالیت امیدهای ژیمناستیک همدان در دوران تعطیلی اماکن ورزشی در ایام کرونا، گفت: خوشبختانه با حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در ایام کرونا تمرینات ورزشی ویژه قهرمانان و مدال‌آوران تعطیل نشد و همین مهم منجر به کسب افتخارات متعدد در رشته‌های مختلف ورزشی شده است.

حسین بحیرایی

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز