استاندار همدان بر تبدیل امر به معروف و نهی از منکر به یک‌ ارزش اجتماعی تاکید کرد

۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۱۱:۵۳:۲۵
کد خبر: ۱۳۴۶۴۷۷
استاندار همدان بر تبدیل امر به معروف و نهی از منکر به یک‌ ارزش اجتماعی تاکید کرد
استاندار همدان با بیان اینکه رواج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر از معضلات اجتماعی پیشگیری می‌کند، گفت: این فریضه مهم باید به یک‌ ارزش و دغدغه اجتماعی و عمومی تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار برنا و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» در جلسه فصلی اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان، افزود: فریضه امر به معروف و نهی از منکر فراموش شده و باید به فرهنگ جاری و ساری در جامعه تبدیل شود.

وی خاطرنشان کرد: دولت آمادگی کامل در راستای هر گونه همکاری موثر با ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان را دارد و ورود وزیر کشور به موضوع عفاف و حجاب، نشان دهنده اهمیت این امر در شرایط کنونی کشور است.

استاندار همدان ادامه داد: روش‌های ایجابی و اقناعی در راستای امر به معروف و نهی از منکر به طور یقین اولویت و ارجحیت دارد.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه وضعیت حجاب در کشور و استان، نسبت به وضعیت ایده‌آل آن، فاصله زیادی دارد، اظهار داشت: موضوع عفاف و حجاب در سطوح ادارات و دستگاه‌های دولتی، اهمیت دوچندان دارد.

وی تصریح کرد: علاوه بر حجاب که نمود ظاهری دارد، عفاف نیز باید به عنوان یک حالت درونی، مورد توجه قرار گیرد.

استاندار همدان با بیان اینکه در زمینه امر به معروف و نهی از منکر  باید مباحث را در سطوح کارشناسی و علمی پیگیری کنیم، ادامه داد: ضرورت مشارکت حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها در عرصه امر به معروف و نهی از منکر احساس می‌شود.

قاسمی فرزاد گفت: رواج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، بسیاری از معضلات اجتماعی را با شکل پیشگیرانه برطرف خواهد کرد و در مقوله باید به جوانان مومن، متدین، دغدغه‌مند، انقلابی و مطلع نسبت به مسائل کارشناسی و علمی، میدان داد.

حسین بحیرایی

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز