پیشرفت فیزیکی ۳۳ درصدی فاز نخست اجرای طرح نهضت ملی مسکن در نهاوند

۱۴۰۱/۰۴/۱۵ - ۲۲:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۳۴۸۲۰۳
پیشرفت فیزیکی ۳۳ درصدی فاز نخست اجرای طرح نهضت ملی مسکن در نهاوند
رئیس بنیاد مسکن نهاوند از پیشرفت فیزیکی 33 درصدی فاز نخست اجرای طرح نهضت ملی مسکن در نهاوند خبر داد و گفت: یک هزار 633 متقاضی واجد شرایط جدید در طرح نهضت ملی مسکن در نهاوند برای اجرای فاز دوم شناسایی شدند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، کیانی؛ معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری نهاوند به همراه سهرابی؛ معاون مسکن شهری بنیاد مسکن کشور، ظفری؛ مدیرکل مسکن شهری بنیاد مسکن کشور، رضایی؛ مدیرکل بنیاد مسکن استان همدان و نثاری رئیس بنیاد مسکن شهرستان نهاوند از روند اجرای پروژه 365 واحدی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان بازدید کردند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری نهاوند در این بازدید ضمن قدردانی از پیگیری های مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در راستای تسریع در روند اجرای طرح ملی نهضت مسکن در شهرستان نهاوند، گفت: مجموعه مدیریتی شهرستان نهاوند در راستای اجرای سیاست های دولت مردمی حضرت آیت الله رئیسی در راستای خانه دار شدن مردم هر آنچه در توان داشته باشد بکار خواهد گرفت تا شاهد شادکامی مردم شریف شهرستان باشیم.

علیرضا نثاری نیز در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه فاز نخست نهضت ملی مسکن شهرستان نهاوند مجموعاً شامل 398 واحد مسکونی به صورت انبوه سازی و گروههای ساخت سه نفره در حال اجرا میباشد، گفت: از این تعداد 365 واحد به‌صورت انبوه‌ساز و با پیشرفت فیزیکی 35درصد در دست اجرا هستند.

photo_2022-07-06_11-58-51

وی ادامه داد: تا کنون مجموع اعتبار هزینه شده این تعداد واحد مسکونی افزون بر 49 میلیارد تومان از محل آورده متقاضی و تسهیلات دولتی مسکن بوده است که پیش‌بینی می‌شود در صورت واریز وجه در زمان مقرر توسط متقاضیان طی 18 ماه آتی فاز نخست طرح نهضت ملی مسکن در نهاوند پایان یابد.

رئیس بنیاد مسکن نهاوند با اشاره به اینکه در فاز بعدی و پس از پالایش افراد ثبت نام شده در سامانه saman.mrud.ir  یک هزار و 633 متقاضی واجد شرایط طرح  نهضت ملی مسکن در نهاوند می باشند، گفت: عملیات اجرایی فاز دوم نهضت ملی مسکن برای این تعداد متقاضی نیز پس از تعیین تکلیف نحوه ساخت، محل ساخت و همچنین جمع‌بندی مسئولین استانی آغاز خواهد شد.

حسین بحیرایی

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز