مدیرعامل خبرگزاری برنا: فعالیت رسانه‌ای مثبت امید در جامعه را ارتقا می‌دهد

۱۴۰۱/۰۴/۱۶ - ۱۲:۱۵:۳۶
کد خبر: ۱۳۴۸۳۶۴
مدیرعامل خبرگزاری برنا: فعالیت رسانه‌ای مثبت امید در جامعه را ارتقا می‌دهد
مدیرعامل خبرگزاری برنا گفت: فعالیت رسانه‌ای مثبت امید در جامعه را ارتقا می‌دهد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محمدامین میرزایی به همراه رئیس و پرسنل خبرگزاری برنا استان همدان با حمید سیفی، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان دیدار و گفتگو کردند.

وی در این بازدید با تأکید بر اینکه ایجاد تحول زیرساختی و حرفه‌ای در دستور کار ما در خبرگزاری برنا است، گفت: خبرگزاری باتوجه‌به رویه‌ای که از گذشته در پیش گرفته دارای مقبولیت ویژه‌ای بین عموم جامعه دارد.

مدیرعامل خبرگزاری برنا با بیان اینکه بر اساس آمار ضریب نفوذ خبرگزاری برنا بین مردم در دوره جدید ارتقا یافته است، گفت: امیدواریم با حمایت بیش‌ازپیش مسئولین کشور و استان‌ها بتوانیم برنا را به جایگاه واقعی خود برسانیم همچنانان که در حال حاضر نیز حمایت‌های خوبی صورت‌گرفته است.

وی ادامه داد: خوشبختانه در حال حاضر شبکه قدرتمند فرارسانه‌ای در استان همدان توسط تیم برنا تشکیل شده که دارای ظرفیت‌های خوبی هستند لذا آمادگی داریم مبادلات و تعاملات بیشتری با مجموعه ورزش استان همدان و سایر استان‌ها داشته باشیم.

میرزایی با بیان اینکه فعالیت حرفه‌ای و قدرتمند در فضای رسانه‌ای یکی از موضوعات موردتوجه رهبر معظم انقلاب در بحث جهاد تبیین است، گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مجموعه خبرگزاری هرچه در توان داشته باشد در راستای امیدبخشی به جامعه بکار خواهد گرفت.

حسین بحیرایی

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز