امام جمعه همدان: در سفر رییس جمهور به استان ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتبارات اختصاص یافت

۱۴۰۱/۰۵/۰۷ - ۱۴:۳۵:۰۸
کد خبر: ۱۳۵۷۳۷۲
امام جمعه همدان: در سفر رییس جمهور به استان ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتبارات اختصاص یافت
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با اشاره به اینکه سفر رییس جمهور به استان همدان برکات فراوانی داشت گفت: ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتبارات به استان اختصاص داده شد که ۱۷۰ پروژه نیمه تمام تکمیل می شود.

به گزارش خبرنگار برنا، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در خطبه های نماز جمعه این هفته همدان با قدردانی از رییس جمهور، وزیران و نمایندگان آنها برای حضور در کنار مردم استان همدان افزود: مردمی بودن رییس جمهور قابل قدردانی است و نیز رییس دفتر ایشان که با تواضع نامه ها و درخواست های مردم را جمع آوری می کرد.

 وی با اشاره به اینکه سفرهای استانی روحیه مردمی بودن و تحرک در مدیران برای خدمت رسانی را تقویت می کند گفت: مدیران کل، فرمانداران و تمام مسوولان در تجمعات و نماز جمعه در کنار مردم حضور داشته باشند

وی خاطر نشان کرد: رییس جمهور بر مردمی بودن مسوولان و از نزدیک دغدغه های مردم را شنیدن تاکید دارد که این روحیه باید در مسوولان استان سرایت کند. 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان تصریح کرد: اگر عملکرد مدیری در انقلابی، دغدغه‌مند، مردمی و جهادی بودن برای حل مشکلات مردم با رویکرد رییس جمهوری سنخیت نداشته باشد اصراری بر استمرار کار او نیست.

آیت الله شعبانی موثقی با تاکید بر اینکه برخورد کارمندان ادارات با مردم متواضعانه باشد اظهار داشت: برخورد یک مدیر با ارباب رجوع ربطی به مشکلات اقتصادی و تحریم ها و توان کشور ندارد و حُسن رفتار مدیران با مردم به نظارت نیاز دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با اشاره به اینکه در انتقال آب بین حوضه ای برای رفع مشکل کم آبی استان همدان، مطالبات مسکن، کشاورزی استان مصوبات راه گشایی انجام شد تصریح کرد: اجرای مصوبات از خود آنها مهم تر است و استاندار و مسوولان باید پیگیری کنند.

آیت الله شعبانی موثقی با قدردانی از تمامی اصحاب رسانه در آستانه هفته خبرنگار گفت: مسوولان نسبت به خبرنگاران توجه ویژه ای داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: نظارت مردمی در ادارات دولتی تقویت و به دیوان محاسبات گزارش داده شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با اشاره به فرارسیدن ایام سوگواری اباعبدالله السین (ع) اظهار داشت: در برگزاری مراسمات عزاداری حق الناس و حقوق همسایه ها رعایت شود.

آیت الله شعبانی موثقی با تاکید بر احیای مراسم عزاداری ائمه (ع) افزود: مدیریت شهری به سیاه پوش کردن سطح شهر و معابر توجه ویژه داشته باشد.

وی با اشاره به برگزاری بیست و پنجمین گردهمایی ائمه جمعه سراسر کشور در هفته جاری افزود: مقام معظم رهبری در این همایش بر توجه ویژه ائمه جمعه به مردمی بودن و اینکه مطالبات مردم را به گوش مسوولان برسانند تاکید کردند.

حسین بحیرایی

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز