حاجی بابایی: معیشت کارکنان ورزش و جوانان باید مورد توجه قرار گیرد/ کوچکترین حاشیه سازی ظلم به جوانان استان است

۱۴۰۱/۰۵/۱۵ - ۱۴:۴۸:۳۶
کد خبر: ۱۳۶۰۷۸۸
حاجی بابایی: معیشت کارکنان ورزش و جوانان باید مورد توجه قرار گیرد/ کوچکترین حاشیه سازی ظلم به جوانان استان است
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دستگاه ورزش با مشکلات عدیده ای گریبان گیر است، تصریح کرد: باید به بحث نیروی انسانی در اداره کل ورزش و جوانان و معیشیت آنان توجه بیشتری شود چرا که افرادی که در این حوزه کار می‌کنند با مشکلات عدیده ای روبرو هستند و بنابراین باید حمایت جدی از این قشر صورت بگیرد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با حضور در اداره کل ورزش و جوانان با مدیریت و کارکنان این اداره دیدار و گفتگو کرد.

حمیدرضا حاجی بابایی در جمع مدیر و معاونین و روسای ستادی اداره کل ورزش و جوانان گفت: انتصاب آقای حقیقی حرکت مثبتی برای ورزش استان بود و با توجه به اینکه ایشان در از خود بدنه سیستم انتخاب شدند امیدها و انگیزه ها در بین اهالی ورزش و جوانان افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: انتظار داریم روحیه و پشتکار جهادی آقای حقیقی برای تدوام افتخارآفرینی ورزش استان تداوم یابد و روز به روز شاهد گسترش و موفقیت ورزش همدان باشیم.

وی خاطر نشان کرد: آقای حقیقی امروز وظیفه سنگینی به عهده دارد و همه موظفیم با تمام قدرت از ایشان حمایت کنیم و کوچکترین حاشیه سازی ظلم به ورزش و جوانان استان است.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دستگاه ورزش با مشکلات عدیده ای گریبان گیر است، تصریح کرد: باید به بحث نیروی انسانی در اداره کل ورزش و جوانان و معیشیت آنان توجه بیشتری شود چرا که افرادی که در این حوزه کار می‌کنند با مشکلات عدیده ای روبرو هستند و بنابراین باید حمایت جدی از این قشر صورت بگیرد.

وی تصریح کرد: در مجلس به دنبال طرحی هستیم تا ساختار دستگاه هایی همچون ورزش و جوانان تقویت شود و متاسفانه بسیاری از مشکلات امروز ما به دلیل کم کاری و کوتاه فکری برخی افراد در گذشته است.

دکتر حاجی بابایی در ادامه با اشاره به کارهای صورت گرفته در حوزه عمرانی، گفت: باید روند احداث پروژه های نیمه تمام سرعت بگیرد و اگر در این راستا پیمانکاریا هر فردی کوتاهی می کند باید با او برخورد جدی صورت گیرد.

وی تاکید کرد: طولانی شدن پروژه های عمرانی یک نقصان و ضرر است و باید با ایجاد منابع مالی متنوع تخصیص ها از طولانی شدن طرحها جلوگیری کرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در بودجه امسال رقم خوبی برای ورزش در نظر گرفته شد، تصریح کرد: از محل 27صدم درصد 4400 میلیارد تومان به ورزش آموزش و پرورش و ورزش و جوانان اختصاص پیدا کرد که سهم وزارت ورزش و جوانان 2600 میلیارد تومان بود که بودجه بسیار قابل توجهی می باشد.

حسین بحیرایی

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز