حقیقی: ورزش و جوانان استان همدان با مشکل کمبود نیروی انسانی مواجه است

۱۴۰۱/۰۵/۱۵ - ۱۴:۵۴:۰۴
کد خبر: ۱۳۶۰۷۹۳
حقیقی: ورزش و جوانان استان همدان با مشکل کمبود نیروی انسانی مواجه است
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه ورزش و جوانان استان با مشکل کمبود نیروی انسانی مواجه است گفت: در سال های اخیر افرادی زیادی در اداره کل بازنشسته شده و افرادی زیادی نیز به دلیل مشکلات معیشتی به ادارات دیگر منتقل شده اند و در حال حاضر ورزش و جوانان استان با مشکل کمبود نیروی انسانی مواجه است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، علی حقیقی در دیدار با نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از حضور دکتر حاجی بابایی در اداره کل ورزش و جوانان گفت: دکتر حاجی بابایی همواره پیگیر مشکلات ورزش استان بوده اند و حضور ایشان در فضای اداره کل ورزش و جوانان و در جریان قرار گرفتن مشکلات بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به اینکه جامعه ورزش و جوانان و انتظارت آنان بسیار گسترده است، خاطرنشان کرد: بودجه ورزش استان بسیار اندک است و کفاف حمایت از هیات های ورزشی و قهرمانان را نمی دهد و در این زمینه به شدت نیازمند حمایت مسئولان استانی و کشوری هستیم.

8463feb4-9efc-45b9-9990-8a6fde253dc2

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه ورزش و جوانان استان با مشکل کمبود نیروی انسانی مواجه است، گفت: در سال های اخیر افرادی زیادی در اداره کل بازنشسته شده و افرادی زیادی نیز به دلیل مشکلات معیشتی به ادارات دیگر منتقل شده اند و در حال حاضر ورزش و جوانان استان با مشکل کمبود نیروی انسانی مواجه است.

وی با اشاره به عدم پرداخت حقوق نیروهای شرکتی این اداره، تصریح کرد: متاسفانه به دلیل برخی مشکلات در گذشته همواره برای پرداخت حقوق نیروهای شرکتی با مشکلات عدیده ای مواجه بوده و هستیم و امیدوارم با حمایت نمایندگان و استاندار محترم استان این موضوع به زودی مرتفع گردد.

وی در ادامه با اشاره به پروژه نیمه تمام عمرانی ورزشی افزود: طرح های نیمه تمام عمرانی ورزش استان دغدغه و مشکل دیگر این اداره کل است و کار احداث چندین پروژه عمرانی ورزشی همچون سه سالن تخصصی همدان بسیار طولانی شده است و برای اتمام این پروژه ها نیازمند اعتبار ویژه ای هستیم.

مهدی شریفی

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز