رسالت ورزش و جوانان در حل مشکلات جوانان بسیار مهم و حیاتی‌ است

۱۴۰۱/۰۵/۲۰ - ۰۷:۳۴:۳۶
کد خبر: ۱۳۶۲۴۰۲
امام‌جمعه تویسرکان، گفت: رسالت ورزش و جوانان در حل مشکلات جوانان بسیار مهم و حیاتی‌ است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی در نشست با مدیرکل ورزش و جوانان همدان اظهار داشت: باتوجه‌به تأکیدات رهبر معظم انقلاب باید به امور و مشکلات جوانان اهمیت ویژه داده شود و از جوانان در تصمیم‌گیری‌ها بیشتر استفاده کرد.
وی با بیان اینکه رسالت ورزش و جوانان در حل مشکلات جوانان بسیار مهم و حیاتی‌ است؛ اضافه کرد: وظیفه آحاد مسئولان پیگیری و بررسی امور جوانان و توجه جدی به حل دغدغه آنان است.
وی خواستار توجه دستگاه‌های مسئول به بحث ازدواج جوانان و فرزندآوری شد؛ تصریح کرد: آمار پرداخت تسهیلات ازدواج در تویسرکان قابل‌قبول است اما نیاز است در خصوص افزایش جمعیت و فرزندآوری کارهای بیشتری صورت گیرد.
امام‌جمعه تویسرکان با تأکید بر لزوم ترویج ورزش در نسل جوان اظهار داشت: ورزش علاوه بر تقویت روح و جسم انسان‌ها می‌تواند قشر جوان جامعه را به‌سوی فضاهای ورزشی و سالم سوق داده و موجب کاهش بسیاری از ناهنجاری‌ها در جامعه شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان در این دیدار با اشاره به اینکه اتمام طرح‌های عمرانی در اولویت دستگاه ورزش استان است، گفت: در سفر ریاست‌جمهور به استان اعتبارات خوبی برای تکمیل پروژه‌های ورزشی دیده شد و تا پایان سال جهت پروژه ورزشی به بهره‌برداری می‌رسد.
وی یادآور شد: همچنین در حوزه ورزش تلاش می‌کنیم به اهداف خود در عرصه‌های همگانی و قهرمانی برسیم.
علی حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان همدان امروز در سفر به تویسرکان با مسئولان اجرایی این شهرستان دیدار کرد.

علیرضا صفی‌زاده

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز