فرماندار تویسرکان تأکید کرد: ضرورت تکمیل و تجهیز زیرساخت‌های ورزشی شهرستان تویسرکان

۱۴۰۱/۰۵/۲۰ - ۰۷:۳۵:۴۴
کد خبر: ۱۳۶۲۴۰۳
فرماندار تویسرکان بر ضرورت تکمیل و تجهیز زیرساخت‌های ورزشی شهرستان تویسرکان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حسین افشاری در نشست بررسی وضعیت ورزش شهرستان تویسرکان ضمن تبریک انتصاب علی حقیقی به‌عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: امیدواریم با این انتصاب دریچه‌ای از امید به روی ورزش و جوانان استان باز شود.
وی با اشاره به اینکه با برنامه‌ریزی نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی روز گذشته پیگیری امورات شهرستان در دستگاه‌های اجرایی استان انجام شد، گفت: باتوجه‌به اهمیت موضوع ورزش و حوزه جوانان تصمیم بر این شده که نشست با مدیرکل محترم، معاونین و مدیران ستادی به‌صورت میدانی در شهرستان انجام شود.
فرماندار تویسرکان ضمن قدردانی از زحمات رئیس ورزش و جوانان شهرستان تویسرکان، گفت: امیدواریم در توسعه زیرساخت‌های ورزشی با حمایت نماینده مردم شهرستان و استاندار محترم پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی را به نتیجه برسانیم.
وی با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی در شهرستان طی روزهای اخیر و ایجاد روحیه شادی و نشاط در بین جامعه ورزش و جوانان شهرستان، گفت: لازمه تداوم این مهم باتوجه‌به موقعیت جغرافیایی شهرستان فراهم‌سازی بستر خوابگاه ورزشی است.
افشاری با بیان اینکه پروژه‌های نیمه‌تمام در حوزه ورزش در بحث اعتبارات استانی موردتوجه قرار گرفته است، گفت: خوشبختانه نماینده محترم نیز از محل اعتبارات در اختیار ۱.۵ میلیارد تومان به حوزه ورزش و جوانان اختصاص داده‌اند.
وی با اشاره به اینکه در حوزه پرداخت تسهیلات ازدواج در شهرستان با رؤسای بانک‌های عامل جلساتی انجام شده است، گفت: خوشبختانه باتوجه‌به آمار موجود مبالغ قابل‌توجهی به زوجین جوان پرداخت شده است.
فرماندار تویسرکان با بیان اینکه حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان در برنامه استقبال از مدال‌آوران شهرستان قابل‌تقدیر است، گفت: امیدواریم با وحدت و همدلی، حمایت استاندار محترم و امام‌جمعه بتوانیم بهتر از گذشته فعالیت کنیم.

حسین بحیرایی

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز