بیانیه مشترک مسئولین شهرستان نهاوند در پی اهانت یکی از سران فتنه به سردار شهید همدانی

۱۴۰۱/۰۵/۲۰ - ۰۸:۲۴:۱۶
کد خبر: ۱۳۶۲۴۱۲
«امام‌جمعه»، «فرماندار» و « فرمانده سپاه نهاوند» در پی اهانت یکی از سران فتنه به ساحت مقدس سردار شهید همدانی بیانیه ای صادر کردند.

به گزارش خبرنگار برنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری نهاوند در بیانیه مشترک «امام‌جمعه»، «فرماندار» و « فرمانده سپاه نهاوند» آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ

سردار همدانی و شهدای گران‌قدر مدافع حرم و امنیت کشور با شهادت عزتمند و به سعادت ابدی خود دست یافتند و ما را نیز از آسیب‌ها و بلایای کفر و تکفیر در امان نگاه داشتند

سردار پرافتخار شهید همدانی؛ فرمانده اصلی مقابله با فتنه 88 و داعش بود؛ ایشان در زمان حمله داعش به حرمین شریفین با احساس تکلیف و لبیک‌گویی به فرمان امام خامنه‌ای پا به عرصه گذاشت و همراه با سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی در میدان نبرد با کفر و تکفیر مجاهدانه تلاش کرد و سوریه را از سقوط حتمی نجات داد.

دلیل بغض فتنه گران از شهید همدانی روشن است و اگر نبود رشادت‌ها و جانبازی‌های سردارانی همچون حاج حسین همدانی کشور را سال‌ها غرق در آشوب و آتش می‌کردند.

83

عاشورا در تمام تاریخ بشریت ندای مظلومیت آل الله (ع) و پیروزی خون حق بر شمشیر ظلم و ستم است و حالا در عاشورای ۱۴۰۱ ه.ش، فتنه گران از خواب قطبی دوباره سر برآورده و همراه با داعش و آمریکا، علیه آن شهید عزیز، کینه خود را نشان می‌دهند.

اینجانبان ضمن محکوم‌کردن سخنان بی‌ادبانه و سخیف یکی از سران فتنه به مقام رفیع شهدای مدافع حرم علی‌الخصوص سردار شهید حاج حسین همدانی، تقاضای برخورد قانونی با این عنصر فتنه‌گر را از مراجع ذی‌صلاح داریم.

باشد که شهدای گران‌قدر شفیع روز قیامت ما باشند.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی

امام جمعه نهاوند

ضرغام احمدوند

فرماندار شهرستان نهاوند

سرهنگ پاسدار علی مختاری

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند

 

حسین بحیرایی

 

انتهای پیام

 

نظر شما