امام جمعه نهاوند: مردم با همدلی و وحدت مشکلات بزرگی مانند فتنه ها را خنثی کردند

۱۴۰۱/۰۵/۲۱ - ۱۵:۳۰:۲۴
کد خبر: ۱۳۶۲۸۷۴
امام جمعه نهاوند: مردم با همدلی و وحدت مشکلات بزرگی مانند فتنه ها را خنثی کردند
امام جمعه نهاوند با بیان اینکه همه مشکلات کشور قابل حل است، گفت:مردم با همدلی و وحدت مشکلات بزرگی مانند فتنه ها را خنثی کردند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: در کشور مشکل غیر قابل حل نداریم و اگر همه قوا و مردم با هم متحد و همدل باشند همه مسائل حل شدنی است.

وی اظهار داشت: مردم ما با وحدت کارهای بزرگی انجام دادند در دفاع مقدس خوش درخشیدند و با این همدلی فتنه های ۷۸ و ۸۸ را خنثی کردند و مشکلات بزرگی را حل کردند.

امام جمعه نهاوند افزود: اگر به وظایف خود به خوبی عمل کنیم خداوند هم کمک می کند و هرجا کوتاهی کردیم لطمه خوردیم.

وی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به مذاکرات هسته ای عنوان کرد: طرف های غربی باید برای رفع تحریم ها تضمین بدهند ولی آنها زیر بار نمی روند و مدام بهانه تراشی می کنند و در عمل باید تحریم ها برداشته شوند.

حجت الاسلام مغیثی گفت: دشمن فهمیده است که با زور و تهدید راه به جایی نخواهد برد و باید بدانند دیگر فریب وعده های آنها را نمی خوریم.

وی در بخش دیگری از خطبه ها افزود: توانمندی فضایی ایران در شرایط تحریم باعث تعجب دشمنان شده و همین ماهواره خیام یکی از این پیشرفت ها است و باید بدانیم امروز علم یک قدرت است.

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به حملات وحشیانه صهیونیست ها به غزه گفت: در این حملات تعدادی شهید و زخمی شدند ولی اگر موشک ها و مقاومت نبود این جنایت ها ادامه پیدا می کرد و صهیونیست ها مجبور شدند دست از جنایت بردارند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند امروز مقاومت به حدی قوی شده است که یک بخش کوچک از مقاومت می تواند دشمن را سر جای خود بنشاند و این واقعیت منطقه است که مقاومت دست برتر را دارد.

سارا هجرانی

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز