استاندار همدان «روز ملی تشکل های مردمی و مشارکت‌های اجتماعی» را گرامیداشت

۱۴۰۱/۰۵/۲۲ - ۱۷:۲۶:۵۲
کد خبر: ۱۳۶۳۴۵۵
استاندار همدان «روز ملی تشکل های مردمی و مشارکت‌های اجتماعی» را گرامیداشت
استاندار همدان با صدور پیامی «روز ملی تشکل های مردمی و مشارکت‌های اجتماعی» را گرامیداشت.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد با صدور پیامی«روز ملی تشکل های مردمی و مشارکت‌های اجتماعی» را گرامیداشت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

(وَتَعاوَنوا عَلَى البِرِّ وَالتَّقوىٰ)سوره مائده آیه ۲

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند متعال در قرآن کریم به یک اصل مهم اجتماعی اشاره می کند و طبق این اصل، مسلمانان موظفند در کارهای نیک با هم همکاری کنند. این قانون اسلامی، بر مشارکت اجتماعی آحاد مردم تاکید دارد از این رو به همه مدیران دستگاه‌های اجرایی توصیه می کنم در راستای منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی مبنی بر بهره گیری از ظرفیت های مردمی، از فعالیت‌های تشکل‌های مردمی حداکثر حمایت را به عمل آورند.

سازمان های مردم نهاد که از بدنه مردم تشکیل شده است، ضمن برقراری ارتباط گسترده و عمیق با لایه های مختلف جامعه و شناخت نیازهای واقعی آنان، سعی می نمایند در رفع مشکلات، آسیب ها و کاستی ها در حد توان قدم بردارند. دولت حضرت آیت الله دکتر رئیسی با اعتقاد به مشارکت مردم در تمام امور، سازمانهای مردم نهاد را به عنوان حلقه واسطه دولت و مردم می داند که از یک سو مسئولین را در مسیر سیاستگذاری دقیق و هدفمند یاری داده و از سوی دیگر با استفاده از ظرفیت گروه های مردمی، نقش آفرینی فعال مردم را در اداره امور کشور به تصویر می کشد.

شورای عالی انقلاب فرهنگی با درک این مهم و جایگاه والای تشکل‌های مردمی و اهمیت ویژه مشارکت های اجتماعی، روز ۲۲ مرداد ماه را روز ملی تشکل های مردمی و مشارکت های اجتماعی اعلام نموده است. اینجانب این روز را به تمامی سازمان‌های مردم نهاد استان، تشکل های مردمی و کنشگران اجتماعی تبریک عرض نموده و خدمات شایان توجه و دلسوزانه آنان را ارج می نهم.

قاسمی فرزاد

استاندار همدان

 

 

حسین بحیرایی

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز