طرح توسعه آستان مقدس حضرت حیقوق نبی(ع) در شهرستان تویسرکان

۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۱۵:۴۹:۲۲
کد خبر: ۱۳۶۴۲۸۶
طرح توسعه آستان مقدس حضرت حیقوق نبی(ع) در شهرستان تویسرکان
در دیدار استاندار همدان و نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با دکتر سید عزت‌الله ضرغامی اجرای طرح توسعه آستان مقدس حضرت حیقوق نبی(ع) در شهرستان تویسرکان مطرح شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان در ادامه سفرهای خود به تهران برای پیگیری‌ و پیشبرد اهداف و طرح‌های حوزه گردشگری استان، همراه با دکتر مفتح نماینده مردم شهرستان‌ تویسرکان در مجلس شورای اسلامی، با دکتر سید عزت‌الله ضرغامی، وزیر محترم میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دیدار و گفت‎وگو کرد.

این دیدار با تلاش مجموعه مدیریتی استان و تلاش‌های مستمر دکتر مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی و به منظور پیگیری طرح توسعه آستان مقدس حضرت حیقوق نبی(ع) به عنوان یک اثر ملی تشکیل شد. 

در این دیدار، طرحی که از جانب میراث فرهنگی و گردشگری استان برای توسعه آرامگاه حضرت حیقوق نبی(ع) مهیا شده، مورد بررسی قرار گرفت، که ضرورت دارد فرآیندهای اداری این طرح تا تصویب شدن، مورد بررسی اهل فن و کارشناسان قرار گیرد.

در ادامه این دیدار دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان و دکتر مفتح نماینده مردم شهرستان تویسرکان در مجلس شورای اسلامی، موارد درخواستی و پیشنهادهای خود در راستای طرح توسعه آستان مقدس حضرت حیقوق نبی(ع) از وزیر محترم میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای توسعه گردشگری در استان را ارائه کردند.

حسین بحیرایی

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز