معاون فرماندار نهاوند: ۱۲کمیته برای میزبانی و خدمات رسانی به زائـران اربعین در نهاوند فعال خواهد شد

۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۰۸:۴۷:۰۹
کد خبر: ۱۳۶۴۹۲۹
معاون فرماندار نهاوند: ۱۲کمیته برای میزبانی و خدمات رسانی به زائـران اربعین در نهاوند فعال خواهد شد
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری نهاوند، گفت: 12کمیته برای میزبانی و خدمات رسانی به زائـران اربعین در نهاوند فعال خواهد شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، «شهروز کیانی» در ستاد اربعین شهرستان با بیان اینکه همایش اربعین یکی از بزرگ‌ترین تجمع‌های دینی جهان اسلام است و امسال هم پیاده‌روی اربعین برگزار و شهرستان نهاوند هم باتوجه‌به اینکه یکی از کریدورهای اصلی ‌‌ و محل تردد زائران عتبات عالیات است و همچنین بازگشایی مرز، حجم قابل‌توجهی از زائران را میزبانی خواهیم کرد، گفت: امسال نیز همچون سنوات قبل موکب‌های فرهنگی و مذهبی در شهرستان برپا خواهد شد.

وی با بیان اینکه در راستای خدمات‌رسانی هرچه بیشتر به زائران 12 کمیته در شهرستان فعال خواهد شد، گفت: نیروی انتظامی دستگاه‌های خدماتی و بهداشت و درمان به همراه سازمان تبلیغات، شهرداری، هلال‌احمر، عتبات عالیات، راهکاری، کمیته بازرسی و نظارت با مسئولیت فرمانداری باهدف نظارت بر خدمات موکب‌ها و…را از جمله این کمیته‌ها عنوان کرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری نهاوند با بیان اینکه موکب‌های  شهرستان حدود ۱۰ سالی است که در عراق میزبانی و ارائه خدمات به زائران نهاوند و سایر شهرهای استان را دارند، تأکید کرد: امسال هم این روال طبق سنوات گذشته باکیفیت بهتری ادامه خواهد داشت.

وی در بحث ارائه سوخت آزاد هم گفت: جایگاه‌های سوخت کیوان در قلعه قباد و باران در فیروزان  آماده سوخت‌رسانی آزاد به خودروهای زائرین خواهند بود.

کیانی باتوجه‌به ضرورت کیفیت خدمات و رعایت موارد بهداشتی و تأکید بر تأمین سلامت زائرین، اعلام کرد: بهداشت و درمان نظارت دقیق داشته باشد و اطلاع‌رسانی با تهیه بروشور یا نصب بنر اقدام کند و هیچ موکبی بدون هماهنگی و مجوز اقدام به استقرار و تهیه غذای نذری ‌نکند و همچنین تابلوهای راهنما برای زائرین نسبت به معرفی موکب‌های مسیر و محل‌های توقف و مقصد و شهر بعدی نصب شود.

وی در پایان بر ضرورت ورود همه‌جانبه شهرداری‌ها و هلال‌احمر در مواقع خاص تأکید کرد.

حسین بحیرایی

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز