استقبال از «شیما صفایی» قهرمان مسابقات تنیس‌روی‌میز کشورهای اسلامی برگزار شد

۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۲:۴۷:۰۷
کد خبر: ۱۳۶۵۰۹۵
مراسم استقبال از «شیما صفایی» قهرمان مسابقات تنیس‌روی‌میز کشورهای اسلامی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، پیش از ظهر چهارشنبه با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان و جامعه ورزش و جوانان مراسم استقبال رسمی از نابغه تنیس‌روی‌میز همدان در مسابقات کشورهای اسلامی برگزار شد.

علی حقیقی در این مراسم ضمن تقدیر از همراهی و حمایت‌های همه‌جانبه خانواده، مربیان، هیئت و فدراسیون تنیس‌روی‌میز از این قهرمان ارزنده، اظهار کرد: به وجود بانوی قهرمان تنیس‌روی‌میز خانم صفایی در استان همدان افتخار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه «شیما صفایی» در ترکیب تیم ملی تنیس‌روی‌میز کشور حریف‌های توانمندی داشتند و این کسب مدال مایه مباهات و خشنودی ورزش و جوانان استان همدان است، گفت: تلاش ما بر این است که هرآنچه مقدور و در توان داریم برای حمایت از قهرمانان ورزشی بکار بگیریم.

در ادامه نیز «زهره ابوطالبیان» ضمن قدردانی از حمایت‌های همه‌جانبه اداره کل ورزش و جوانان استان همدان از هیئت‌های ورزشی خصوصاً خانواده تنیس‌روی‌میز استان همدان، گفت: تیم ملی تنیس‌روی‌میز ایران در مسابقات کشورهای اسلامی مقام اول تیمی در مصاف با قزاقستان، ازبکستان و ترکیه که از تیم‌های حرفه‌ای هستند کسب کرده است.

وی با بیان اینکه این نتیجه‌ای بسیار خوب بوده است، گفت: این پیروزی موجب شد که کمیته ملی المپیک هزینه اعزام به مسابقات جهانی چین را تقبل کند.

رئیس هیئت تنیس‌روی‌میز استان همدان با اشاره به اینکه شیما صفایی هم اکنون به سه لیگ دسته برتر ایران، لیگ عراق و ترکیه راه‌یافته و عقد قرارداد کرده است لذا امیدواریم افتخارآفرینی ایشان تداوم داشته باشد.

حسین بحیرایی

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز