فرمانده پایگاه سوم شکاری همدان: ملت ایران در دفاع از آرمان‌های انقلاب تا پای جان می‌ایستد

۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۰۸:۴۲:۰۱
کد خبر: ۱۳۸۰۰۹۴
فرمانده پایگاه سوم شکاری همدان: ملت ایران در دفاع از آرمان‌های انقلاب تا پای جان می‌ایستد
فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید محمد نوژه همدان گفت: این ملت به استکبار، جهانخواران و دشمنان ثابت کرد که ایران و ایرانی در برابر دفاع از وطن، شرافت، کرامت، عزت، ناموس و آرمان انقلاب تا پای جان ایستاده است.

به گزارش خبرنگار برنا، امیر سرتیپ دوم پرویز مرادبکی در آیین آغازین هفته دفاع مقدس در محوطه باباطاهر شهر همدان افزود: فرماندهی امام راحل موجب پیروزی این ملت در همه عرصه های از جمله انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و دیگر عرصه ها شد.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس یک نقطه عطف و برگ زرین در تاریخ انقلاب اسلامی است گفت: در دفاع مقدس عرصه ظهور و بروز اقشار مختلف فراهم شد و آحاد مردم در جنگ تحمیلی حضور موثر داشتند که با رهبری امام راحل جنگ تحمیلی به پیروزی منتج شد.

فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید محمد نوژه همدان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران نشات گرفته از قیام کربلا و مکتب امام راحل برگرفته از مکتب امام حسین(ع) است و بنابراین این ملت اعتقاد راسخ به پیروزی داشتند.

امیر مرادبکی افزود: اگر دشمنان در برابر دین ما بایستند این ملت با تمام قدرت در برابر دنیای مادی آنها با تمام قوا می ایستد.

وی ادامه داد: امروز روحیه شهادت طلبی و ایثار در همه مردم ایران به ویژه نیروهای مسلح موج می زند و با رهبری فرماندهی معظم کل قوا با تمام قوت و توان در گام دوم انقلاب به سمت اهداف انقلاب در پیش است.

ارشد نظامی آجا در استان همدان تصریح کرد: امروز به واسطه رافت اسلامی که در حکومت اسلامی موج می زند برخی خیال باطل در سر پرورانده و اقدام به تهدید و انجام یکسری اقدامات رذیلانه در داخل و خارج کشور کرده و دشمنان نیز از این شرایط سوء استفاده می کنند.

امیر مرادبکی گفت: نیروهای مسلح اعلام می دارد که همواره در حمایت و پشتیبانی از آرمان ها انقلاب آمادگی کامل دارد.

وی افزود: به دشمنان نظام اسلامی ثابت کردیم که اگر ۴۳ سال پیش دشمن به ما حمله کرد ولی امروز در داخل کشور منتظر دشمن نمی مانیم بلکه سربازان این کشور در نزدیک ترین نقطه به دشمن و در حیات خلوت رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی حضور دارد.

فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید محمد نوژه همدان افزود: ایران اسلامی دیگر دفاع کننده محض نیست بلکه روحیه آفندها و تهاجمی بسیار قوی داریم هر چند به گفته رهبر فرزانه انقلاب شروع کننده نیستیم اما اگر دشمنی قصد تعدی به این کشور را داشته باشد دیگر تمام کننده نخواهد بود.

امیر مرادبکی اضافه کرد: نیروهای مسلح اعلام می دارد که اگر دشمن یا ضد انقلاب بخواهد فکر تجاوز به آرمان های انقلاب را داشته باشد با توانمندی و قدرت پاسخ پشیمان کننده به آنها می دهیم.

حسین بحیرایی

انتهای پیام

نظر شما