ذوالنوری: ضد انقلاب قادر به توقف حرکت انقلاب نیست

۱۴۰۱/۰۷/۰۶ - ۰۷:۴۵:۰۴
کد خبر: ۱۳۸۱۴۲۴
ذوالنوری: ضد انقلاب قادر به توقف حرکت انقلاب نیست
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جریان‌های ضد انقلاب قادر به توقف حرکت پرشتاب نظام نیستند گفت: این جریان‌ها در داخل کشور، در تلاش هستند با ترور، تخریب و انفجار حرکت انقلاب و نظام اسلامی را متوقف کنند، اما توطئه های آنها همیشه نقش بر آب است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری در یادواره شهدای روستای دهنو علی‌آباد از توابع بخش جوکار شهرستان ملایر افزود: دشمنان می‌دانند که عوامل اعتقادی، دینی و معنوی موجب سرافرازی و ماندگاری ملت ایران است.

وی با قدردانی از مردمی که به ندای شیطانی دشمنان پاسخ منفی داده و آنها را سرکوب کردند، بیان کرد: کسانی که در زمان انقلاب در کنار امام راحل بودند و ایشان حکم انتصاب آنها را امضا کرد و امروز بیانیه می‌دهند و افکار عمومی را علیه نظام تحریک می‌کنند، همان‌هایی هستند که امام خمینی(ره) را به تناسب منافع‌شان تعریف می‌کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شعارهایی که اغتشاشگران طی روزهای اخیر سر دادند، نخ نما شده و این دست اتفاقات، نخستین بار نیست که در انقلاب تکرار می‌شود.

به گفته حجت الاسلام ذوالنوری عده‌ای از شرکت‌کنندگان در اغتشاشات مشکل معیشت و اقتصاد دارند و به دلیل تحمل فشارهای اقتصادی، ممکن است به ندای بیگانه‌ای پاسخ داده و به کف خیابان آمده‌اند.

وی با اشاره به مدیریت فضای مجازی توسط بیگانگان، تاکید کرد: پشت پرده تمام این حوادث، دستان خیانت کار و پلید رژیم صهیونیستی است که سال‌ها علیه این مردم تلاش می‌کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دشمنان می‌خواهند با حمله به دستگاه امنیتی و انتظامی، خاکریزهای دفاعی کشور را بشکنند و مسئولان را وادار به عقب‌نشینی از مواضع حفظ دین و انقلاب کنند.

حجت الاسلام ذوالنوری با بیان اینکه نیروی انتظامی در برابر اغتشاشگران به وظیفه خود عمل کرد، افزود: به آتش کشیدن مساجد، قرآن، حمله به موکب‌های امام حسین(ع)، به شهادت رساندن موکب‌دار در مشهد و تعرض به حجاب بانوان ربطی به گرسنگی و اشتغال ندارد.

وی تاکید کرد: امروز رسالت و وظیفه ما پاسداشت آرمان‌های متعالی همچون دنیاگریزی، آخرت‌گرایی، ایمان و معنویت است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به دلیل اینکه در باورها و اعتقادات مردم ریشه داشت، پایدار ماند، اظهار داشت: امروز بنا بر اظهارات دشمنان، جمهوری اسلامی قطب قدرت در منطقه است و به برکت خون شهدا، منافع نظام سلطه را تهدید می‌کند.

حجت الاسلام ذوالنوری عوامل معنوی، دینی و روحیه شهادت طلبی را از جمله عوامل پیروزی و بقاء نظام جمهوری اسلامی عنوان و بیان کرد: عشق به اهل بیت(ع) و ولایت‌مداری رمز موفقیت ما در دوران دفاع مقدس است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز