۲۰ سری تجهیزات ورزشی به مناطق محروم ارسال شد

۱۴۰۱/۰۸/۲۱ - ۱۱:۴۰:۳۵
کد خبر: ۱۳۹۷۸۸۶
۲۰ سری تجهیزات ورزشی به مناطق محروم ارسال شد
همزمان با سراسر کشور رزمایش جهادگران فاطمی با مشارکت گروه‌های جهادی و بسیج ورزشکاران روز جمعه در همدان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، همزمان با سراسر کشور رزمایش جهادگران فاطمی با مشارکت گروه‌های جهادی و بسیج ورزشکاران روز جمعه با رزمایش سراسری جهادگران فاطمی ۲ با محوریت استان همدان در محل نماز جمعه همدان با حضور نماینده ولی فقیه در استان؛ فرمانده بسیج سازندگی کشور؛ رئیس بسیج ورزشکاران کشور؛ مدیرکل ورزش وجوانان استان؛ فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) همدان و جمع کثیری از ورزشکاران بسیجی در محل نماز جمعه همدان برگزار شد.

در مراسم که به یاد شهید شاخص ورزش کشور علیرضا شمسی‌پور برگزار شد ۲۰ سری تجهیزات و امکانات ورزشی به مناطق محروم استان ارسال شد.

سردار محمد زهرایی ظهر امروز در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه همدان با اشاره به شکست فتنه آمریکایی ـ صهیونیستی ـ عربی در کشور و هوشیاری مردم در جدایی صف خود از اغتشاشگران اظهار کرد: وقتی ایادی استکبار با برنامه‌ها و توطئه‌های خود راه به جایی نبردند، دست به خشونت‌های کور در کشور زدند که یادآور ترورهای منافقان کوردل در اوایل انقلاب بود.

وی با اشاره به جنگ شناختی و ترکیبی همه‌جانبه دشمن علیه کشور گفت: دشمنان ایران اسلامی به دنبال این هستند که چهره جمهوری اسلامی به عنوان مظهر و نماد بارز تمدن نوین اسلامی را تحریف کرده و آن را در اذهان مردم و به ویژه جوانان وارونه نشان دهند.

مسئول بسیج سازندگی کشور گفت: دشمن می‌خواهد یک پدیده واقعی و صادق در جمهوری اسلامی را یک پدیده مجاز و دروغین تنزل دهد آن هم با ابزار فضای مجازی و جنگ رسانه.

وی با بیان اینکه دشمن با روایت اول و البته دروغین از برخی پدیده‌‌ها و به تعبیری از «کاه، کوه ساختن» درصدد دستیابی به اهداف خود است افزود: جریان فتنه با بهره‌گیری از عنصر «برجسته‌سازی»، القای اینکه «ما اکثریتیم» و «ایجاد مارپیچ سکوت» و «در انفعال قرار دادن جبهه انقلاب» دنبال دستیابی به اهداف خود است.

زهرایی با تأکید بر اینکه برای موفقیت در این جنگ ترکیبی باید چه در حوزه فضای مجازی و چه نبرد رسانه‌ای قوی عمل کنیم که متأسفانه در این حوزه‌ها خوب عمل نکردیم گفت: دشمن به دنبال معناباختگی از ارزش‌های انقلاب است.

حضور انقلابیون در مناسبت‌ها و رزمایش‌ها یک اولویت است

وی با بیان اینکه به حاشیه بردن نمادهای دینی مانند حجاب، ارتباط بین مردم و امام امت و ولایت‌پذیری از برنامه‌های اصلی جریان فتنه است گفت: در جریان اغتشاشات اخیر دشمن با ابزار رسانه با دروغ و فضای وهم‌آلود خود معنای دیگری از «امنیت»، «پلیس»، «استاد»، «دانشجو»، «دانشگاه»، «حجاب»، «خشونت» و «اعتراض» ترسیم کرد هر چند معنای واقعی این واژه‌ها را مردم عزیز ایران و آنهایی که در صحنه بودند و رخداد بزرگی به نام «۱۳ آبان» را رقم زدند، ترسیم کرده و می‌کنند.

مسئول بسیج سازندگی کشور بسیجیان را به معنای واقع کلمه جهادگران عرصه انقلاب دانست و افزود: صحنه واقعی خدمت در کشور دست انقلابیون است اما دشمن در فضای مجازی بازنمود آن را وارونه نشان می‌دهد که باید نسبت به این موضوع هوشیار بود.

وی با بیان اینکه نسل جدید نیاز به آشنایی با فعالیت‌های بسیجیان و جهادگران دارد گفت: باید همان طور که صدای انقلاب اسلامی به بلاد اسلامی رسیده است با اقدامات تخصصی در حوزه رسانه و در فضای مجازی، این پیام به درون قلب و فکر و ذهن نسل جدید ما نیز برسد تا حداقل یک نظام قیاس برای آنها ترسیم شود.

زهرایی با اشاره به اینکه اگر در این مقطع زمانی به وظیفه خود درست عمل نکنیم دچار یک گسست نسلی می‌شویم گفت: در اینکه این انقلاب صاحب دارد و به سرمنزل مقصود می‌رسد شکی نیست، مهم این است که ما و شما در کجای تاریخ ایستاده‌ایم و آیا در این مسیر به وظیفه خود عمل کرده‌ایم؟.

وی با بیان اینکه برای جلوگیری از گسست نسلی حضور انقلابیون در مناسبت‌ها و رزمایش‌ها یک اولویت است تصریح کرد: توجه به گفتمان جریان انقلابی و جهادی از دیگر مباحثی است که باید مد نظر باشد.

مسئول بسیج سازندگی کشور از برگزاری رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی ۲ در سراسر کشور همزمان با هفته بسیج خبر داد و گفت: بیش از ۱۴ هزار گروه جهادی با ۱۵۰ هزار جهادگر در ۱۰۰۰ نقطه محلی طی ۱۷ روز ۱۲ نوع خدمت را به مردم ارائه خواهند داد.

وی با بیان اینکه رزمایش جهادگران فاطمی اقشار هم در حال برگزاری است گفت: رزمایش تخصصی بسیج ورزشکاران در سراسر کشور نیز در حال اجراست ضمن اینکه تا پایان سال تمام اقشار جهادگر بسیج رزمایش‌های خود را برگزار می‌کنند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان نیز با ابراز خرسندی از پیوند نسل دهه چهارم انقلاب با آرمان‌های نسل دهه اول، از برگزاری مسابقات قهرمانی کاراته بسیج کشور در همدان خبر داد و اظهار کرد: این مسابقات با هدف گرامیداشت سردار شهیدهمدانی و شهید شاخص ورزش کشور، شهیدشمسی‌پور برگزار شد.

سردار مظاهر مجیدی رزمایش جهادگران فاطمی را سرآغازی برای خدمتی دیگر از سوی بسیجیان در کشور دانست و گفت: دشمنان می‌خواهند به هر طریقی مردم و جوانان این کشور را از اهداف و آرمان‌های انقلاب دور کنند اما را به جایی نخواهند برد.

این رزمایش با همکاری ۴۶۰ گروه جهادی و با همکاری جامعه بسیج ورزشکاران کشور در سراسر کشور و با کمک خیران ورزشی تجهیزات را به دست محرومان ورزشی خواهد رساند.

 

این رزمایش از امروز آغاز و تا ۴ آذر ماه امسال ادامه دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز