برخی از افراد ورزشکار نما هستند/ ورزشکار واقعی پشت ملت و نظام را می‌گیرد

۱۴۰۱/۰۸/۲۱ - ۱۱:۵۱:۴۶
کد خبر: ۱۳۹۷۸۹۷
برخی از افراد ورزشکار نما هستند/ ورزشکار واقعی پشت ملت و نظام را می‌گیرد
مهدی میرجلیلی با بیان اینکه ورزشکار واقعی پشت ملت و نظام را می‌گیرد، اضافه کرد: کسی که در لباس ورزشکار به پرچم و ملت اهانت می‌کند ورزشکار نیست، ورزشکار به کشورش تعصب دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور در آئین تجلیل از قهرمانان همدانی حاضر در المپیاد استعدادهای برتر کشور که به میزبانی دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان برگزار شد با تقدیر از ابتکار تجلیل از ورزشکار نوجوان با حضور امام جمعه همدان، افزود:والدین باید همواره در کنار ورزشکاران باشند و امروز کار بسیار ارزنده ای از سوی اداره کل ورزش و جوانان و امام جمعه همدان صورت گرفت.

وی با انتقاد از عملکرد برخی از ورزشکاران در اعشاشات اخیر؛ تصریح کرد: کسی که در لباس ورزشکار به پرچم و ملت اهانت می‌کند ورزشکار نیست، ورزشکار به کشورش تعصب دارد.

وی با بیان اینکه ۵ هزار و ۱۳۶ شهید ورزشکار جان خود را در راه نظام، کشور و آرمان‌های انقلاب اسلامی فدا کرده‌اند، تصریح کرد: ورزشکاران ما اخلاق‌مدار هستند و همیشه کنار مردم قرار دارند. قهرمانان ما در اتفاقاتی مثل سیل و زلزله در خط مقدم خدمت‌رسانی هستند و نباید برخی ورزشکارنماها را از جامعه ورزش کشور دانست.

میرجلیلی با بیان اینکه ورزشکار واقعی پشت ملت و نظام را می‌گیرد، اضافه کرد: وقتی یک ورزشکار مدال خود را برای کمک مومنانه و خدمات اجتماعی به حراج می‌گذارد، یعنی ارزش‌های والای انسانی به منصه ظهور گذاشته می‌شود و این اتفاقات همگی درس‌هایی است که ورزشکاران ما از الگوهای اصلی خود یعنی شهدا می‌گیرند.

وی ادامه داد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند جامعه ورزش کشور سالم و انقلابی است و نباید حرکات توهین‌آمیز برخی ورزشکارنما که دورانشان به پایان رسیده و تنها به دنبال منفعت خود هستند را جدی گرفت.

میرجلیلی با اشاره به افتخارآفرینی قهرمانان ورزشی گفت: شهدا اجازه ندادند پرچم ایران پایین بیاید و ورزشکاران نیز به دنبال برافراشته شدن پرچم ایران اسلامی هستند.

وی افزود: هدف شهدا و ورزشکاران در یک جبهه است. هدف هر ۲ قشر عزت و سربلندی ایران اسلامی است. توکل و توسل به ائمه اطهار رمز پیروزی شهدا بود و در ورزش نیز به این رمز پیروزی نیاز مبرم دارم.

وی با بیان اینکه باید بستر برای ورزش بانوان فراهم شود، گفت: بارها و در دیدارهای مختلف با مسئولان این موضوع را متذکر شده‌ام که در استان همدان بستر مناسبی برای ورزش و تفریح بانوان وجود ندارد و باید برای حل این مشکل اقدام ویژه‌ای صورت گیرد.

شعبانی‌ با اشاره به موفقیت‌های اخیر ورزشی در کشور خاطرنشان کرد: تیم‌های ملی فوتبال ساحلی و کشتی فرنگی کار بزرگی انجام دادند و همین که پرچم مقدس کشورمان در دنیا به اهتزار درمی‌آید یعنی اینکه ورزش ایران در دنیا با اتکا بر جوانان برومند خود حرف اول را می‌زند.

 

 

 

نظر شما
نظرات
ناشناس
|
-
|
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
0
0
ورزشکار نما؟!
اصلا میفهمی چی میگی؟
100 متر دویدی تا حالا؟!
داری میری در رو هم محکم ببند
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز