برگزاری دوره آموزشی پیش از ازدواج در شهرستان ملایر

۱۴۰۱/۰۸/۲۵ - ۱۰:۲۰:۲۴
کد خبر: ۱۳۹۹۶۱۶
برگزاری دوره آموزشی پیش از ازدواج در شهرستان ملایر
سمن راز کامیابی اداره ورزش و جوانان با برگزاری دوره آموزشی پیش از ازدواج گامی مثبت در جلوگیری و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی برداشت .

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، کارگاه آموزشی پیش از ازدواج با همکاری سازمان مردم نهاد راز کامیابی و ادارات ورزش و جوانان و آموزش و پرورش در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ازدواج ناآگاهانه در مدارس دخترانه و پسرانه سطح شهرستان برگزار شد .

کسب مهارت های کامل ارتباطی ده گانه تربیتی اعم از بدست آوردن قدرت نقد، قدرت تفکر ،قدرت تصمیم گیری ، قدرت نه گفتن و همچنین پیشگیری از آسیبهای اجتماعی حاصل از ازدواج های نا آگاهانه از موارد و موضوعات مهم برگزاری این دوره آموزشی بود .

بیات از اساتید این سازمان مدرسی این دوره آموزشی را برعهده داشت .

بیش از شصت نفر از دانش آموزان مدارس دخترانه و پسرانه سطح شهرستان در این دوره آموزشی شرکت کردند و به صورت مجزا به فراگیری آموزش های لازم پرداختند.

سازمان مردم نهاد راز کامیابی اداره ورزش و جوانان ملایر که به دبیری سحر موسوی در حوزه امور جوانان فعالیت می کند بیش از ۱۱سال است که با برگزاری کارگاههای آموزشی به صورت ثابت در مراکز مختلف سطح شهرستان و بخش های تابعه نقش بسزایی را در کاهش آسیبهای اجتماعی ایفا می کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز