تصویب ۳۵ طرح ملی در سفر رییس جمهور به همدان

۱۴۰۱/۰۹/۱۱ - ۰۹:۳۳:۵۷
کد خبر: ۱۴۰۵۸۳۵
تصویب ۳۵ طرح ملی در سفر رییس جمهور به همدان
استاندار همدان گفت: ۳۵ طرح کلان و ملی به همراه ۵۰ طرح مکمل با اعتبار هشت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در سفر رییس جمهور و اعضای هیات دولت به این استان مصوب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان،  علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان بیان کرد: با توجه به عاملیت بانک ملی در پرداخت اعتبار مورد نیاز اجرای طرح های سفر هیات درخواست تسهیل و تسریع در پرداخت این اعتبارات داده شده است و انتظار داریم بانک های عامل در این راستا همکاری کند.

وی اضافه کرد: تسریع در پرداخت تسهیلات مربوط به وام های قرض الحسنه و ازدواج نیز درخواست شد هر چند بانک ملی در پرداخت این قبیل وام ها تا حدودی پیشگام است.

استاندار همدان بیان کرد: در سفر مدیرعامل بانک ملی به همدان مشکل بانکی ۱۵ ساله گاوداری ۲ هزار راسی دام سنگین احیایی رفع و این فعال اقتصادی مکلف به پرداخت بخشی از بدهی های معوق در اسرع وقت و تسویه مابقی آن به صورت اقساط و بدون پرداخت سود بانکی شد.

قاسمی فرزاد ادامه داد: همچنین در جریان این سفر، بیمارستان یک هزار تختخوابی همدان با توجه به تامین زمین آن بانک ملی هزینه مورد نیاز احداث ابن بیمارستان را پذیرفته است.

محمدعلی فرزین مدیرعامل بانک ملی ایران در سفر یک روزه به همدان از چند طرح تولیدی شاخص بازدید و دستورات لازم را برای رفع مشکلات بانکی آنها صادر کرد.

آیت‌الله «سیدابراهیم رییسی» رییس جمهوری اسلامی ایران (پنج‌شنبه ۶ مرداد۱۴۰۱) در سی‌امین سفر استانی خود، وارد همدان شد، سفر پربرکت رییس جمهور به استان همدان در مجموع ۲۴ هزار میلیارد تومان رهاورد برای استان به همراه داشت که شامل ۱۴ هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح های عمرانی، اقتصادی و خدماتی و پرداخت ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات در بخش های مختلف است.

نظر شما
نظرات
س
|
-
|
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
0
0
پر برکت ?????میشه از برکاتش یه چند تا بگی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز