مشکلات و اغتشاشات امروز نتیجه غفلت از نقش مهم ورزش و فرهنگ در جامعه است

۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۱۲:۰۴:۲۱
کد خبر: ۱۴۰۷۰۷۷
مشکلات و اغتشاشات امروز نتیجه غفلت از نقش مهم ورزش و فرهنگ در جامعه است
سردار امیری مشکلات و اغتشاشاتی که امروز در کف خیابان شاهد آن هستیم را ناشی از غفلت نقش ورزش و فرهنگ دانست و گفت: ورزش در پیشگیری از وقوع بسیاری از جرایم و کاهش این جرایم نقش بی‌بدیلی دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، به منظور تقدیر از زحمات سبز پوشان سرافراز نیروی انتظامی، مدیرکل و مدیران ستادی ورزش و جوانان استان با فرماندهی نیروی انتظامی استان دیدار کردند.

در این دیدار که با هدف قدردانی از زحمات این مجموعه خدوم در راستای کمک به حفظ امنیت جامعه و افزایش تعامل و همفکری بین این دو دستگاه در دفتر سردار امیری فرماندهی نیروی انتظامی استان همدان برگزار شد، ابتدا مدیرکل ورزش و جوانان استان با با تقدیر از تلاش های نیروی انتظامی در حفظ امنیت کشور بر نقش موثر این نیرو در ثبات و اقتدار ایران اسلامی تأکید کرد.

علی حقیقی گفت: شخصیت والا و توانمند سردار امیری در کسوت فرماندهی نیروی انتظامی استان الگو و نمونه والایی از خدمتگزاران صدیق نظام جمهوری اسلامی است که با تدابیر و تلاشهای شبانه روزی خود نعمت امنیت را برای عموم شهروندان به ارمغان می آورد.

وی افزود: نیروهای خدوم نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی سعی در برقراری صلح، نظم و امنیت در جامعه دارند که در سایۀ امنیت پایدار جامعه، فعالیت های فرهنگی و ورزشی دیگر موارد معنا یافته و تحقق می یابد.

فرماندهی انتظامی استان در این دیداراظهار داشت: امنیت و آرامش مردم عزیز خط قرمز پلیس است و در برقراری امنیت مردم با کمک سایر نیروهای نظامی و امنیتی و بسیج عزیز با قدرت و اقتدار عمل خواهیم کرد.

امیری تصریح کرد: پلیس تعدد ماموریت دارد و کمک به آن یعنی کمک به آرامش و امنیت جامعه، تفریح مردم، تولید دانش بنیان و اشتغال‌آفرینی، به عبارت دیگر اگر امنیتی نباشد سلامت جامعه به خطر می‌افتد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: امنیت زیربنای تمام فعالیت‌های جامعه است و مردم اگر در امنیت باشند می‌توانند مسیر اجتماعی، و ورزشی خود را به درستی طی کنند.

وی با بیان اینکه ورزش در پیشگیری از وقوع بسیاری از جرایم و کاهش این جرایم نیز نقش بی‌بدیلی دارد، تصریح کرد: فرهنگ عمومی نقش بنیادین در ظهور و بروز هنجاری‌ها و ناهنجارهای جامعه، در کنترل و تشدید بحران های اجتماعی دارد و حتی بحران‌های اقتصادی و سیاسی نیز در بستر فرهنگ عمومی جامعه متولد می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز