انتخابات دبیران شبکه های تخصصی تشکل های جوانان استان همدان برگزار شد

۱۴۰۱/۰۹/۱۷ - ۰۸:۰۷:۵۷
کد خبر: ۱۴۰۸۳۴۷
انتخابات دبیران شبکه های تخصصی تشکل های جوانان استان همدان  برگزار شد
انتخابات دبیری شبکه های تخصصی تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان همدان با حضور نمایندگان این تشکل ها برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، یوسف خدرویسی معاونت امور فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان همدان در خصوص برگزاری این انتخابات گفت: براساس برنامه ریزی وزارت ورزش و جوانان و با حضور نمایندگان تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد حوزه جوانان استان، برای تشکیل ۱۴ شبکه تخصصی تشکل‌ها و سمن‌های جوانان در استان‌همدان این انتخابات برگزار می شود.

وی، شناسایی مسائل و مشکلات موجود در حوزه تخصصی سازمان های مردم نهاد را از اهداف تشکیل شبکه‌های تخصصی بیان و خاطر نشان کرد: بنا به هماهنگی‌های انجام شده توسط وزارت ورزش و جوانان، این شبکه‌ها تمامی سازمان‌های مردم نهاد را تحت پوشش قرار داده و از این طریق شاهد گسترش و تقویت فعالیت تشکل‌های مردمی و سمن های جوانان به عنوان کنشگران فرهنگی و اجتماعی خواهدبود.

خدرویسی خاطر نشان کرد شبکه های ازدواج و جوانی جمعیت، شبکه میراث فرهنگی و گردشگری، شبکه گفتمان دینی و جهاد تبیین، شبکه فعالیت‌های جهادی و نیکوکاری، شبکه سبک زندگی ایرانی اسلامی، شبکه فعالیت‌های دانش بنیان را از جمله شبکه‌های ایجاد شده در این راستا عنوان کرد.

 انتخابات دبیران شبکه های تخصصی تشکل ها و سازمان های مردم نهاد جوانان ۱۲ تا ۱۷ آذرماه جاری به صورت همزمان در سراسر کشور در حال برگزاری است که استان همدان روز چهارشنبه 16 آذر ماه این انتخابات را برگزار و 14 دبیر شبکه های تخصصی سمن ها با رای گیری مشخص گردید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز