نظارت بر اماکن ورزشی و نحوه استاندارد سازی باشگاهها در دستور کار بازرسان قرار خواهد گرفت

۱۴۰۱/۰۹/۱۷ - ۱۵:۱۵:۵۷
کد خبر: ۱۴۰۸۵۳۶
نظارت بر اماکن ورزشی و نحوه استاندارد سازی باشگاهها در دستور کار بازرسان قرار خواهد گرفت
مدیرکل ورزش و جوانان استان با حضور در اداره کل استاندارد همدان با جعفر امیری پریان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل ورزش و جوانان استان با حضور در اداره کل استاندارد همدان با جعفر امیری پریان دیدار و گفتگو کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در این دیدار گفت: صدور پروانه بهره برداری برای باشگاههای خصوصی و دولتی همواره در راستای قوانین و مقررات سازمان استاندارد بوده و بر این اساس مجوزها صادر گردیده است.

وی با اشاره به اقدامات اخیر در راستای استانداردسازی تله سیژ پیست اسکی، تصریح کرد: از مردادماه اقدامات موثری در راستای استانداردسازی این دستگاه صورت گرفته و از ظرفیت کارشناسان و مهندسان خبره استان و سایر نقاط کشور برای این موضوع استفاده کردیم و امروز با توجه به فصل سرما و آغاز فصل اسکی نیازمند بازرسی مجدد کارشناسان اداره استاندارد هستیم.

مدیر کل استاندارد استان همدان در این دیداربا بیان اینکه سازمان ملی استاندارد ایران در حال تدوین استانداردسازی ۱۰ نوع خدمت است‌، اظهار کرد: خدمات آموزشی، عمومی، اجتماعی، الکترونیکی، تجاری، ورزشی و پستی از جمله این خدمات است که همگی جدید هستند و پس از تدوین، صیانت اجرایی خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه استانداردسازی باشگاه‌های ورزشی به زودی انجام خواهد شد، تصریح کرد: به زودی با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان نظارت بر اماکن ورزشی و نحوه استاندارد سازی باشگاهها در دستور کار بازرسین و ناظران قرار خواهد گرفت.

جعفر امیری پریان با اشاره به پلمب دستگاه تله سیژ پیست اسکی گفت: تله سیژ پیست اسکی تاریک‌دره در زمان پلمب فاقد مجوزهای لازم برای بهره‌برداری بود و به همین دلیل پلمب شد ولی با توجه به اقدامات مثبت مدیرکل ورزش و جوانان در راستای استانداردسازی تله سیژ در ماه های اخیر، مجدد بازرسی از تله سیژ پیست اسکی در دستور کار قرار گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز