عرضه مستقیم میوه در ۱۰ نقطه شهرهمدان

۱۴۰۱/۰۹/۱۸ - ۱۰:۲۱:۵۷
کد خبر: ۱۴۰۸۶۴۱
عرضه مستقیم میوه در ۱۰ نقطه شهرهمدان
سرپرست فرمانداری همدان در کارگروه تنظیم بازار شهرستان همدان، از عرضه مستقیم میوه با نرخ تعیین شده در 10 نقطه از سطح شهر خبر داد

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مسلم مخفی در کارگروه تنظیم بازار شهرستان همدان گفت : در راستای تنظیم بازار میوه در شب یلدا و تسهیل در دسترسی مردم به بازار میوه با همکاری تعاون روستایی و شهرداری مقررشد از روز سه شنبه 22 آذر به مدت 10 روز ضمن استقرار چادرها در 10 نقطه از سطح شهر،عرضه مستقیم میوه با نرخ تعیین شده انجام شود.

سرپرست فرمانداری همدان با تاکید بر ضرورت توسعه بازارچه های محلی افزود : استقرار چادرهای عرضه مستقیم به عنوان یک اقدام فوری در جهت تنظیم بازار و افزایش رضایتمندی مردم انجام می شود تا بتدریج بازارچه های محلی عرضه کالا با نرخ مصوب دراقصی نقاط شهر تقویت و فعال شود.

وی با اشاره به قیمت بالای گوشت در همدان تصریح کرد : قیمت گوشت در استانها و حتی برخی از شهرستانهای استان ارازنتراز همدان است و در این رابطه گزارش دقیقی تهیه و در جلسه آتی تنظیم بازار مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

مخفی با اشاره به نرخ تعیین شده مرغ و تخم مرغ در سطح شهر همدان اظهار کرد : هم اکنون در بازارمرغ شاهد عرضه مرغ حتی کمتر از قیمت مصوب در بازار همدان هستیم اما درعرضه تخم مرغ طبق بررسی بعمل آمده قیمتها بیش از نرخ مصوب تعیین شده است که نیازمند نظارت بیشتر و برخورد قانونی با موارد تخلف است.

سرپرست فرمانداری همدان افزود : در بحث تنظیم بازار و نظارت بر قیمت ها هیچگونه اغماض و تعلل درکار پذیرفتنی نیست و غفلت در این حوزه بازی کردن در زمین دشمن است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز