دمای هوای همدان به ۲۳ درجه زیر صفر رسید

۱۴۰۱/۱۱/۰۱ - ۱۱:۵۴:۲۸
کد خبر: ۱۴۲۵۵۷۷
دمای هوای همدان به ۲۳ درجه زیر صفر رسید
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: در پی پایداری هوا و استقرار جبهه هوای سرد در استان، شامگاه گذشته دمای هوا در شهر همدان به ۲۳ درجه سانتیگراد زیر صفر کاهش یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، محمد حسن باقری شکیب کارشناس هواشناسی استان افزود: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری، همراه با مه آلودگی هوا و افزایش میزان آلاینده های جوی پیش بینی می شود.

وی با اشاره به اینکه طی ۲ روز آینده میزان رطوبت در آسمان استان افزایش می‌یابد، اظهار داشت: در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه آتی، با فعالیت یک موج ضعیف بارشی، شاهد بارش پراکنده و ضعیف برف در مناطق کوهستانی و ارتفاعات استان خواهیم بود.

وی تصریح کرد: دیشب کمینه دمای هوای شهر همدان به ۲۳ درجه سانتیگراد زیر صفر رسید و این شهر پس از شهرکرد به عنوان دومین مرکز استان سرد کشور معرفی شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان ادامه داد: بیشینه دمای دمای هوای همدان در ۲۴ ساعت گذشته از ۶ درجه سانتیگراد زیر صفر نیز بیشتر نشد.

وی افزود: گل‌تپه و تویسرکان با سه درجه سانتیگراد بالای صفر و همدان و بهار با ۲۳ درجه سانتیگراد زیر صفر به ترتیب بیشترین و سردترین در استان همدان را طی ۲۴ ساعت گذشته ثبت کردند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز