آیین گرامیداشت روز ملی ملایر با گرامیداشت ۱۲ شهید انقلاب

۱۴۰۱/۱۱/۲۵ - ۱۱:۵۰:۱۸
کد خبر: ۱۴۳۶۶۶۴
آیین گرامیداشت روز ملی ملایر با گرامیداشت ۱۲ شهید انقلاب
آیین گرامیداشت روز ملی ملایر و پاسداشت "آیت الله میرشاهولد" رهبر مبارزات انقلابی مردم و 12 شهید انقلاب در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، امام جمعه ملایر در این آیین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله میرشاهولد و شهدای انقلاب شهرستان، اظهار داشت: این عالم ربانی شخصیتی ولایت‌مدار و مدافع نظام و انقلاب بود.

حجت الاسلام "محمدباقر برقراری" وجود شخصیت‌های عالمی همچون آیت الله میرشاهولد را از نعمت‌های بزرگ انقلاب دانست و افزود: تجلیل از آیت الله میرشاهولد تجلیل از امام راحل و رهبر معظم انقلاب است و اگر امروز شاکر خدمات رهبر مبارزات انقلابی ملایر هستیم، به این دلیل است که به نظام و انقلاب خود افتخار می‌کنیم.

«حجت الاسلام سیدحمید میرشاهولد» فرزند آیت الله میرشاهولد نیز با یادآوری خاطراتی از مبارزات علیه رژیم پهلوی، گفت: آیت الله میرشاهولد در سخنرانی‌های خود در مورد انقلاب و همچنین پخش اعلامیه‌های امام خمینی(ره)، مردم را راهنمایی و آنها را به مبارزه علیه رژیم دعوت می‌کرد.

به گفته وی، آیت الله میرشاهولد در مسجد حسیب خانی (مسجد انقلاب) بدون توجه به تهدیدهای ساواک و حکومت نظامی نماز جماعت را برگزار می‌کرد و ضمن فرا خواندن مردم به مبارزه، خود به عنوان رهبر این مبارزات کنار مردم بود.

در این آیین از حجت الاسلام "سید حمید میرشاهولد" فرزند مرحوم آیت الله میرشاهولد و مبارزان دوران انقلاب ملایر تجلیل به عمل آمد.

همچنین با حضور مسئولان شهرستان ملایر، نمایندگان مردم ملایر در مجلس، علما و روحانیون ،رئیس بنیاد شهید شهرستان ،خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، مزار مطهر آیت الله میرشاهولد در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع)  و مزار شهدای انقلاب ملایر عطرافشانی و گلباران شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز