احداث ۱۰ هتل ۵ ستاره در همدان

۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۷:۳۴:۰۵
کد خبر: ۲۷۲۵۵۱
احداث ۱۰ هتل ۵ ستاره در همدان
سیدمرتضی رسولی از احداث ۱۰ هتل ۵ ستاره تا پایان دوره شورای شهر چهارم خبر داد و گفت: احداث هتل ۵ ستاره در همدان معاف از عوارض شهرداری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان،  شهردار همدان در آیین کلنگ‌زنی یک پروژه هتل 5 ستاره، ‌اظهار داشت: براساس تصمیمات گرفته شده در کمیسیون سرمایه‎گذاری شورای شهر همدان، هتل‎های 5 ستاره از پرداخت عوارض معاف بوده و پروانه ساخت آنها نیز رایگان صادر می‎شود.

وی با بیان اینکه استان همدان ظرفیت‎های بالایی در زمینه گردشگری دارد، افزود: با روی کار آمدن شورای دوره چهارم توجه ویژه‎ای به بخش گردشگری و سرمایه‎گذاری بخش خصوصی صورت گرفت که امیدواریم این روند تا پایان دوره شورای چهارم ادامه داشته باشد.

رسولی با اشاره به اینکه شهرداری و شورای شهر همدان تلاش خود را برای فراهم کردن بستر سرمایه‎گذاری در استان دارند، تصریح کرد: براساس هدفگذاری صورت گرفته به دنبال این هستیم تا پایان دوره چهارم شورای شهر همدان 10 هتل 5 ستاره در استان همدان ایجاد شود.

وی با بیان اینکه امروز زیرساخت‌های گردشگری همدان باید توسط بخش خصوصی ایجاد شود، گفت: اعتبارات شهرداری و حتی اعتبارات دولتی پاسخگوی ایجاد این زیرساخت‌ها نبوده و باید از ظرفیت بخش خصوصی در این زمینه استفاده کرد.

شهردار همدان با بیان اینکه روال و بروکراسی اداری برای در شهرداری همدان در حال تسهیل است، عنوان کرد: بخش خصوصی و سرمایه‎گذاری برای شهرداری دارای احترام هستند و به دنبال این هستیم تا کمترین مشکل را در سیستم اداری شهرداری همدان داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه حفظ محیط زیست و فضای سبز برای شهرداری همدان از مهمترین مباحث است، بیان کرد: بارها طرح این هتل از سوی شهرداری رد شد تا بتوان به طرحی قابل قبول که به محیط زیست منطقه کمترین آسیب را وارد کند، تهیه شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز