دانشگاه آزاد اسلامی همدان مهیای پذیرایی از میهمانان نوروزی

۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۰۷:۲۷:۲۵
کد خبر: ۲۷۲۷۹۳
دانشگاه آزاد اسلامی همدان مهیای پذیرایی از میهمانان نوروزی
دانشگاه آزاد اسلامی همدان به منظور پذیرایی از میهمانان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین در تعطیلات نوروزی با بهره گیری از مجتمع اقامتی فدک به منظور خدمات رسانی به مسافرین نوروزی مهیا شده است.
به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، معاون اداری ومالی دانشگاه آزاد اسلامی همدان در حاشیه بازدید از مجتمع اقامتی فدک در واحد همدان گفت: در این مجتمع اقامتی که برای تعطیلات نوروزی امسال  مجهز گردیده است  بیش از 50  اتاق اقامتی4 تخته برای اسکان میهمانان نوروزی در واحد همدان مطابق با استانداردهای یک مکان اقامتی مناسب فراهم گردیده است.

دکتر علیرضا پیرحیاتی افزود: در این فضا با ظرفیتی حدود 200 نفر وسایلی اعم از  یخچال، فرش، میز غذاخوری، تلویزیون  و تجهیزات خواب فراهم آمده و تمامی امکانات فوق در اختیار میهمانان قرار خواهد گرفت و  محدودیتی جهت ارائه خدمات اسکان به بیش از 50 خانواده در هرشب نخواهدداشت.

وی بیان داشت: از دیگر امکانات منحصر بفرد تعبیه شده در مجتمع اقامتی فدک می توان به محوطه بازی کودکان و خردسالان اشاره کرد که با بهره گیری از وسایل بازی و تفریح می تواند اوقات خوبی را نیز برای کودکان و فرزندان میهمانان ایجاد نماید. 

 پیرحیاتی تصریح کرد تعدادی از همکاران دانشگاه آزاد اسلامی همدان برای پذیرایی از میهمانان نوروزی در نظر گرفته و برای اینکه خاطره خوشی در اذهان مسافران کهن شهر ایران، همدان، نقش بندد هدایای ویژه ای نظیر بسته های فرهنگی و صنایع دستی  برای میهمانان واحد همدان در نظر گرفته شده است.

 معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: با هماهنگی های به عمل آمده در ایام تعطیلات پزشک و راننده آماده به خدمت جهت مواقع ضروری در دانشگاه حضور دارد. همچنین، فروشگاه دانشگاه در این ایام جهت خدمت رسانی به میهمانان مهیا  است و در جهت بهره گیری میهمانان واحد از امکانات سیاحتی در سطح شهر همدان تمهیداتی اتخاذ گردیده است.

 وی تصریح کرد در حال حاضر بیش از 700 خانواده از اقصی نقاط کشور از خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی برای مسافرت به واحد همدان اعلام آمادگی کرده اند.

گفتنی است: شهر همدان با داشتن جاذبه های فراوان گردشگری و توریستی در ایام نوروز پذیرای خیل مسافران نوروزی  است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز