اسکان ۱۹۹ هزار مسافر در منازل استیجاری و میهمانسراها

۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۰:۴۵:۴۶
کد خبر: ۲۷۵۵۹۲
اسکان ۱۹۹ هزار مسافر در منازل استیجاری و میهمانسراها
بیاناتی با اشاره به اسکان 199 هزار مسافر در منازل استیجاری و میهمانسراها از افزایش اسکان مسافران نوروزی توسط ستاد اسکان شهرداری همدان در نوروز امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، معاون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهرداری همدان با اشاره به اسکان 199 هزار مسافر در منازل استیجاری و میهمانسراها از افزایش اسکان مسافران نوروزی توسط ستاد اسکان شهرداری همدان در نوروز امسال خبر داد.

محمد رضا بیاناتی در ادامه افزود: راه اندازی اتوبوس های گردشگری توسط معاونت فرهنگی شهرداری همدان موجب شد تا ازدحام جمعیت گردشگران در سایتها و مکانهای تاریخی و گردشگری در ایام نوروز کاسته شود و ترافیک در این مناطق کمتر از سالهای گذشته باشد.

معاون شهردار همدان اضافه کرد: اتوبوس گردشگری همدان از 25 اسفند 93 در محلهای تعیین شده مستقر شدند و تا 13 فروردین 94 در مسیرهای مختلف شهر به ارایه خدمات به گردشگران پرداختند.

بیاناتی گفت: در نوروز سال 94 خط گردشگری همدان با 10 دستگاه اتوبوس در دو نوبت از مسیرهای گردشگری به صورت گردشی به مسافران نوروزی خدمات دهی کردند.

وی افزود: مبدا اتوبوس های گردشگری از میادین اصلی شهر همدان از جمله آرامگاه باباطاهر، امامزاده عبدالله، عین القضات همدانی و تپه هگمتانه، گنبد علویان، آرامگاه باباطاهر، مجتمع تفریحی عباس آباد، گنج نامه، بلوار ارم، سعیدیه، شیرسنگی و آرامگاه بوعلی بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز