بازگشت پاس به لیگ برتر ۵ ساله شد؛

پاس علاقه ای به لیگ برتری شدن ندارد

۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۰۷:۱۳:۲۰
کد خبر: ۲۸۱۱۵۹
پاس علاقه ای به لیگ برتری شدن ندارد
در هفته پایانی لیگ دسته اول فوتبال تیم فوتبال پاس همدان میزبان تیم فولاد یزد بود که با توقف برابر این تیم از حضور در مرحله پلی آف لیگ برتر باز ماند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان ، هفته بیست و دوم و پایانی لیگ دسته اول فوتبال جام آزادگان در گروه دوم  با انجام چندین بازی در شهرهای مختلف کشورمان به پایان رسید.

تیم فوتبال پاس همدان  در ورزشگاه شهدای قدس همدان میزبان تیم فولاد یزد بود که در پایان این بازی پاسی با نتیجه یک بر یک مقایل میهمان انتهای جدولی خود متوقف شدند.

دو تیم در ابتدای نیمه اول بازی پایاپایی به نمایش گذاشتند اما این پاسی ها بودند که بیشتر مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نتوانستند موقعیت های زیادی بر روی دروازه فولادی ها خلق کنند اما در نهایت در دقیقه ۳۸ بر روی سانتر نادر هوشیار به درون محوطه جریمه فولاد کاپیتان پاس همدان صادق کرمی موفق شد دروازه یزدی ها را باز کند.

پس از این گل فولادی ها جلو آمدند و خطرناک ظاهر شدند که در نهایت بازی در نیمه اول با همین نتیجه پایان رسید.

در نیمه دوم این فولاد یزد بود که به مراتب بازی بسیار زیباتری ارائه کرد و حاکم مطلق زمین بود و پاسی ها در حالی که به برد در این بازی بسیار احتیاج داشتند روی به دفاع اتوبوسی و مطلق آورده بودند تا اینکه بالاخره فولادی ها مزد بازی برتر و زیبای خود را در دقیقه ۸۵ گرفتند.

در حالی که پاسی ها می توانستند با وجود سایر نتایج رقم خورده با پیروزی برابر فولاد راهی پلی آف شوند نتوانستند به این مهم دست یابند بازگشت اس به لیگ برتر 5 ساله شد.

ارنج ضعیف کادرفنی و تعویض های کاملا اشتباه دلایل باخت پاس در نیمه دوم بود با شرایطی که پاس در این بازی پیروز می شد و به دیدار پلی آف هم رسید بسیار بعید می رسد با این سبک بازی بتواند نتیجه ای بگیرد.

در پایان بازی اشک و اعتراض هواداران و حسرت ۵ ساله همدانی برای لیگ برتر از حاشیه های بازی بود.

در پایان لیگ دسته اول در گروه دوم تیم فوتبال سیاه جامگان مستفیم به لیگ برتر صعود کرد و مس رفسنجان نیز راهی پلی آف لیگ برتر شد.

نظر شما